Welke schoentjes

Toen mijn dochter die leeftijd had, deden we het volgende:
- binnen echt zo veel mogelijk op blote voeten. Dat is het allerbeste voor de voetontwikkeling
- buiten schoentjes van naturino
 
[quote quote=10542036]Mijn dochter loopt nu op schoentjes van Froddo. Was even wennen ook in begin, maar deze bewegen nog het meeste mee met de voeten. [/quote]Hoe oud is uw dochtertje? Weet u ook tot welke maat deze schoentjes gaan?
 
[quote quote=10542104]Toen mijn dochter die leeftijd had, deden we het volgende:
- binnen echt zo veel mogelijk op blote voeten. Dat is het allerbeste voor de voetontwikkeling
- buiten schoentjes van naturino[/quote]Binnen loopt ze altijd op sokken. Welke leeftijd had uw dochter toen?
 
Eigenlijk vanaf het moment dat ze ging staan hebben we haar binnen op blote voeten laten staan. Ze kreeg de naturino schoentjes (voor buiten) vanaf het moment dat ze achter de loopwagen ook buiten liep. Ze ging staan toen ze 7 maanden was en liep los bij 11.

Mijn tweede is nu 7 maanden en trekt zich ook sinds enkele dagen op. Dus laten we de sokjes weer zo veel mogelijk uit voor de voet- en balans ontwikkeling
 
Terug
Bovenaan