Welke slaaphouding heeft je kindje ???

Hallo mama's,

Sinds een week heeft kay de rare gewoonte om op zijn zij in slaap te vallen..
Ook draait hij zich voordurend op zijn buik. Ik heb hem een tijdje terug gedraait maar ik knipperde nog niet met mijn ogen of hij lag alweer op zijn buik. Toen maar weer geprobeerd hem op zijn buik te leggen, misschien dat hij eenmaal zo lekkerder sliep, maar helaas..

Nu heeft Kay zelf een middenweg gezocht door op zijn zij te gaan slapen..

I

Meer kindjes die dit doen?

En de vraag is dan natuurlijk weer...

IN WELKE SLAAPHOUDING HEEFT JOU KINDJE ???

Esmé mv Kay

sorry   ik snap nog steeds niet hoe je tekst tussen de foto's zet. Tussen de beide stond: "dit is wel de meest voorkomende houding".
Zo... nu heeft in ieder geval iemand weer de ruimte voor haar foto's hihi
Groetjes happyM.

Hoi   ,

Nikita doet dit ook .
Ze valt op haar zij in slaap en dan lig ze op haar rug.
Heb je een trappelzak al geprobeerd.
Nikita zoefde door heel het bed heen en dan lag ze overdwars.
Zo'n trappelzak werkt goed.
Ze blijf netjes op haar rug liggen.
Ze schuift haar eigen nu wel iedere keer naar het hoofeinde toe.
Dat vind ik dan niet zo erg.
Hier een foto van Nikita met de carnaval.

Groetjes Jessica

Trappelzak werkt wel, maar meneer weet nu ineens heel goedhoe hij (ook mèt trappelzak) zich op zijn buik kan draaien en door het bed te klimmen. We hebben ècht een heeeeeel beweeglijk en actief zoontje hoor hihihihihi.

Wat een schaaaatttige plaatjes van die slapende kindjes toch weer!!   Als ze slapen zijn ze toch wel errrrrug lief he!!!

Isa slaapt "gewoon" op haar rug, ze heeft zich in bed nog nooit omgedraaid (terwijl ze overdag niets anders doet!) en blijft ook keurig op één plek liggen. Ik heb er nog geen foto van, ga ik maar eens maken binnenkort.

Grtz. Poppetje71

Hoi Jessica Veraart,

Zoals je ziet slaapt Kay al in een slaapzak (combisleeper). Kay is erg sterk en hij draait zich in een wip om.. Ook eerder de achterkant van de slaapzak ingestopt tussen ledikant en matras, maar is ook zo sneu als je op de kamer komt er er ligt zo'n opgedraaide "wokkel" in   bed.

Vond het alleen typisch dat hij op zijn zij sliep sinds een week

Esmé mv Kay (bijna 6,5 maand oud)

Terug
Bovenaan