Welke slaaphouding heeft je kindje ???

Wij noemen Kian z'n 'slaap-standje' altijd de halleluja-stand. (armen wijd boven de dekens), maar nu zie ik Stef liggen op de foto, en zo ligt hij eigenlijk ook altijd, dus ik denk dat we het het 'kikker-standje' gaan noemen (armen en benen wijd). Zal binnenkort ook even een foto maken, want het ziet er altijd zo schattig uit, dit wil ik later vast nog eens terugzien. Het kindje van HappyM lijkt ook wel erg op hoe Kian slaapt.
Wat een schatjes zijn het he!
Liefs Phira

Hi,
Lynn ligt altijd op haar rug, heel af en toe op haar buik, maar dan wordt ze sneller wakker.
Ik heb vanochtend het bed omgedraaid, ben bang dat ze anders zo'n afgeplat hoofdje krijgt en dat is geen gezicht.
Heb ik gezien bij mijn oppaskindje, is een heel knap ventje, alleen de achterkant was niet zo mooi.
Hihi als ze wakker wordt gaat ze binnen een minuut over tot gillen, is zo leuk, niet gillen van pijn hoor, anders was het ook niet leuk, maar gewoon gillen van plezier. En als ik haar kamer dan betreed gaat ze hard lachen en natuurlijk nog meer gillen en schoppen, hihi zij is zo leuk.
X

Terug
Bovenaan