Welke test is het betrouwbaarst?

Hoi meiden,

Als het goed is hoor ik bij deze club! Ik heb namelijk 2x licht positief getest met de kruidvattest (2 voor 5euro). Toch ben ik er nog niet helemaal zeker over. De eerste test deed ik 7 dagen voor mijn nod en de tweede 5 dagen voor (ja ik weet het, ongeduldig; onverstandig; kan nog misgaan etc etc....)

Nu wil ik in iedergeval tot vrijdag wachten (2 dagen voor mijn nod) voordat ik weer ga testen, maar welke test vonden jullie het duidelijkste en het betrouwbaarste???

pfoeh... mijn ongeduld komt weer boven... vrijdag... nog twee hele dagen wachten ;-)

Liefs,

Ik had 5 dagen voor nod een licht positieve test met 2 voor 5 Euro van Kruidvat. Die test deed ik om de dag tot nod en op nod heb ik een ClearBlue digitaal gedaan, daar stond gelijk 2-3 op.

Zou zeker vrijdag een ClearBlue doen meid.
Succes, ik duim voor je!

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

ik heb ook altijd getest met kruitvat twee voor 5 euro, en wat ik hoor van iedereen is hij super gevoelig en zeer betrouwbaar, dus als je een licht streepje hebt........gefeliciteerd!

Ik ben ook van t kruidvat! Predictors zijn waardeloos.. Clearblue is ook goed, maar vind ik duur ivm kruidvat. Die laatste kwam ook als beste uit de test heb ik ergens gelezen...

thnx meiden!
Het blijft gewoon zo onwerkelijk... zo vroeg al posi testen en al in ronde 3 geluk!!!
Vrijdag dus nog maar eens met de kruidvat testen en als die posi zijn misschien voor het leuke de clearblue proberen ;-)

Ik had testjes van zwanger en kids. Dit waren er 10 voor €11,- heel goedkoop dus. Had er wel een heeeeeel licht streepje op maar vanmorgen had ik wel een duidelijke streep. Dus je moet wel goed kijken. De dag erna 1 van de kruidvat en die gaf duidelijk een plus.

He Nica, jij ook al in ronde 3 zwanger! Ik ook! Onwerkelijk hé! Ik had een paar dagen voor nod negatief getest en een paar dagen na nod wel positief. Met de (gratis) test van Predictor (gewone test) die door Jonge Gezinnen is verstuurd.

Terug
Bovenaan