Welke test is het betrouwbaarst?

@mammalove, had je met de predictor een positieve of negatieve test?
Ik heb ze nl. Ook thuis gekregen, maar door alle negatieve verhalen durf ik ze amper te doen....

@butterfly1: Allebei eigenlijk. Drie dagen voor nod de vroege test gebruikt, negatief. En een aantal dagen na nod met de gewone test en positief. Hij was niet heel donker, maar wel duidelijk genoeg. :)

@mamalove: ja heel onwerkelijk, vooral als je sommige verhalen hier leest... ik ga me er haast schuldig over voelen! die meiden waarbij het maar niet lijkt te lukken, de mm etc... ik heb al twee kids en nu lijkt het weer makkelijk te gaan...
Het is soms gewoon niet eerlijk verdeeld....
Maarja, het enige wat ik kan doen is straks met moeders voor moeders meedoen en hopen zo een beetje van mijn geluk door te geven...

hoi,
ik heb bij de 1e zwangerschap een etos test gebruikt en gelijk gaf deze psoitief aan.

bij deze zwangerschap heb ik predictor gebruikt, deze was negatief. een week later heb ik kruidvattest gekocht en bij deze was een duidelijke plus te zien.

Ik ben heel onreglematig ongesteldm, dus was lastig om te testen. we hebben ook steeds ovulatietesten gebruikt, omdat je anders je eisprong heel moeilijk kan bepalen.

Terug
Bovenaan