Welke test???

Hi dames,

Nou las ik in een van de reacties dat er in de ochtend getest werd, wat is daar de reden van, ik heb altijd gewoon getest en niet gekeken of het m'n eerste urine was.
Bij Lynn testte ik 's avonds rond een uur of tien, en bij deze testte ik rond een uur of vijf.
Maakt tegenwoordig toch niet meer uit.
X

Bij veel dingen is de ochtendurine het beste, maar bij de zwangerschap maakt dat niet uit omdat die hormonen altijd in je urine zitten. Ik heb ook 's avonds rond een uur of 8/9 getest na herhaaldelijk aandringen van mijn vriend en die test gaf zwanger aan dus het maakt inderdaad niet uit wanneer je het doet.

quote: jassie_mien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 20:25:58'));

Hoi,
Oeps heb me ook net zo'n "goedkopere" test (ca 8eur) aangeschaft, gezien ik toch bijna een week over tijd ben. ging 'em morgen vroeg proberen, hopelijk werkt ie toch!
jasm, mama van finn (30-03-06)

Hey Jasmien,

lag dat al in de planning??? Heb nog niet de tijd gehad je te schrijven, zal dat snel ff doen!

Liefs Nika

Hoi,
haha, nee dat was pas over een paar maandjes gepland he. maar zou t wel al leuk vinden stiekem!
nou ja, heb net die test gedaan en weet nog niet echt iets meer, het ding is echt onmogelijk. twee streepjes is natuurlijk zwanger, een rechts is niet zwanger, wat krijg ik? een streepje links! advies van de bijsluiter: bel ons en doe een nieuwe test, nou, bedankt!
zal het dus pas morgen vroeg echt weten zeggen he!

tot mails?

quote: studiemam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 08:41:18'));

quote: jassie_mien reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 20:25:58'));

Hoi,
Oeps heb me ook net zo'n "goedkopere" test (ca 8eur) aangeschaft, gezien ik toch bijna een week over tijd ben. ging 'em morgen vroeg proberen, hopelijk werkt ie toch!
jasm, mama van finn (30-03-06)

Hey Jasmien,

lag dat al in de planning??? Heb nog niet de tijd gehad je te schrijven, zal dat snel ff doen!

Liefs Nika

hoi hoi,

ik heb een test van het kruidvat gebruikt, werkte prima.
ik heb wel 's morgens getest, dan is je urine meer geconcentreerd.
succes met testen.

groetjes kwinty.

Hoi hoi,

Ik denk niet dat er tussen al die testen veel verschil zit maar ik heb zelf gekozen voor de clear blue. Bij deze test zie je gewoon: ZWANGER of NIET ZWANGER in beeld. Ik vond dat wel zo makkelijk. Je hoeft dan in ieder geval niet te twijfelen of er nou een streepje staat of niet. Hij is lekker duidelijk.

Succes ermee

Groetjes Esther

Ik heb diverse testen versleten die allemaal met twee streepjes kwamen behalve die van de etos die deed het helemaal niet!

Ik vind het wel wat hebben streepjes staren hihi, ik vind die digitale van clearblue dus echt belachelijk duur.

Ik heb zelf de eerste test gedaan met die van de DA eigen merk.
toen deze positief was.. en ik het nog niet geloofde, heb ik getest met de digitale van Clear Blue.

inmiddels zijn we bijna 7 weken zwanger

Terug
Bovenaan