Welke verzorgingsproducten?

Ik ben voor Zwitsal gegaan. Heb shampoo, badschuim en zeepvrije douchegel (geloof ik). Er staat op de uitzet lijst ook nog babylotion.
Vaseline heb ik altijd in huis en in al die kado dozen zat al sudocreme. Verder zie ik het wel als die kleine puk er is.

Ik ben echt fan van bepanthen, dat werkt hier beter dan sudocreme.
Verder gewoon zwitsalproducten (geen allergische reactie op gehad bij de eerste, dus dat verwacht ik nu ook niet...)

O ja, bij Evi hielpen de vsm druppels voor krampjes heel goed. Nooit anders gebruikt... leuk al die ervaringen te lezen!

Wel smeer ik zelf met weleda zwangerschapsolie, die vind ik fijn.

pff heb echt geen idee, denk in eerste instantie gewoon zwitsal maar zal geen liters inslaan. beetje zelfde idee als met luiers of flesjes. je moet toch ff kijken wat het beste is voor jou kindje. Dus dat zien we tzt wel! voor nu gewoon een paar dingetjes inslaan en dan kijken wat ik daarna ga inslaan:)

xxxx

Schrijf ik nu echt uitZet lijst....mmmm.....

Beetje dom van mezelf nu ik de reacties zo leest: Hollander dat ik ben heb ik onlangs 3 grote flessen Zwitsal gekocht in de aanbieding. En ook zo'n megadoos billendoeken. Stom, straks kan beeb er niet tegen. Geen moment bij stil gestaan..... Beetje blind gevaren op het feit dat ik zelf ook een zwitsal kindje ben.

Netje, uitzet lijst, ha, ha, ik las er zo overheen.

Ik ben ook best wel een Hollander, maar dan vooral van de gratis spullen. Zo leuk. Meid de meeste baby's hebben nergens last van dus ik denk dat die gele flessen wel opkomen. Ik heb van de billendoekjes laatst ook een enorm pak ingeslagen. Ze waren de helft van de prijs. Ik heb ze ook altijd bij mijn andere kids gebruikt vandaar dat ik ze heb meegenomen. Zal wel goedkomen.

Ik had voor stan zwitsal. Superlekker en heel tevreden. Maar hij reageert er inderdaad na een weekje op. Dus nu gebruik ik vooral natusan. Ruikt ook heel lekker. Ik vind echter de zwitsalproducten het lekkerste ruiken. Wij hadden:

Shampoo
Bad en wasgel (lavendel echte aanrader)
Haaotion (niet veel gebruikt)
Neutral huidolie en badolie
Zwitsal zachte crèmezinkzalf

Sudocreme.deed ook hier niks voor stan! Zwitsal bleek het beste te werken.

Bij de nieuwe baby probeer ik toch aer eerst de zwitsal.

Liefs

Ik heb het hele assortiment aangeschaft en staat er nog...
In het begin alleen de badolie en huidolie van zwitsal gebruikt.
Nu shampoo, badschuim, bodylotion, gezichtcreme van zwitsal.
Sudocrem en bepahten.
VSM zalf voor blauwe plekken.

Ik heb eigen merk kruidvat, verder geen vaseline want daar reageer ik zelf sterk op(Bij mijn eerste tattoo gesmeerd en zat onder de bulten) verder heb ik bepathen zat in een doos geloof ik dus ga ik eerst proberen...

Terug
Bovenaan