Welke vitamine slikken jullie?

Ik heb multi prena fem van Orthica. Zoals al meer zeggen, deze is niet-syntetisch en beter op te nemen door je lichaam.
Deze pillen kan je ook blijven slikken na de bevalling als je borstvoeding geeft.

[quote quote=10476582]ik slik Laveen vegan multi mamma
daar slik ik Holland en Barret vegan Omega 3 (DHA) bij, en 2 a 3 keer per week wat extra vitamine D. In de multi zit 10 mg vit D hoor, maar ik ben bekend met tekorten, en heb voor mezelf al iets meer dan dat nodig, dus die zal voor jou niet relevant zijn. 

wat ik wel fijn vind aan deze multi is dat alles er ook voor de juiste hoeveelheid in zit, en niet enkel een klein beetje zodat je op het potje kan zeggen dat het erin zit. En dit is niet synthetisch inderdaad. Maar het kost wel wat. 

[/quote]Oooh had ik deze eerder geweten haha. Ben al meer dan 30 weken inmiddels. Ik kwam er laatst pas achter dat de Davitamon compleet zwanger zonder omega 3 ondanks op de website van Davitamon vegan staat wellicht niet vegan is vanwege gebruik van schapen. Voor eventuele volgende zwangerschap dan haha.

[quote quote=10476590]Ik heb begrepen dat het handig is om iets te nemen speciaal voor zwangere vrouwen. Teveel vitamine A is niet handig als je zwanger bent. In een standaard multi vitamine zit er dan teveel van in voor de zwangere vrouw.[/quote]Klopt en de verkeerde vorm, als zwangere mag je alleen provitamine A.

Ik heb tijdens mijn zwangerschap (op advies van een orthomoleculair therapeut/bioresonantie) multi prena fem van orthica gebruikt. Deze mag je ook tijdens de borstvoeding blijven gebruiken.

Ik lees ook verschillende verhalen over foliumzuur dat je dat na 10 weken niet meer slikken moet maar bij die multi zit nog steeds foliumzuur?

Ik gebruik de pure visolie van zinzino.. prijzig.. maar wel pure en eerlijke visolie... en verder eigenlijk niets... ik voel me al vanaf het begin helemaal top en nergens geen last van?

Terug
Bovenaan