Welke vitaminepillen?

Ik slik tegenwoordig pillen met visolie erin, daarin zitten omega 3 en 6 verzuren. Die kun je ook binnenkrijgen door twee keer per week vis te eten, maar dat lukt mij nooit! Deze vetten zijn belangrijk voor de ontwikkeling van de hersenen van je baby. Verder schijnt dat de baby deze vetten anders uit jouw eigen voorraad kan halen zodat je er zelf een tekort aan krijgt. Ik heb ergens gelezen dat dit een factor kan zijn bij een postpartum depressie. Of dat echt zo is weet ik niet, maar omdat mijn zus dat heeft gehad neem ik ze voor de zekerheid toch maar in. En het is zowieso goed voor je bloedvaten en voor je kind, dus het kan geen kwaad.

Mijn moeder heeft trouwens 7 gezonde kinderen gekregen zonder ook maar een vitaminepreparaat, dus het kan ook gewoon met gezonde en gevarieerde  voeding

groetjes Klarie
 
Hallo,

Inprincipe is gevarieerd eten voldoende, volgens mijn verloskundige. Ik ben daar niet zo''n ster in, dus ik slik al mijn hele zwangerschap gravitamon, die is speciaal voor zwangere en 'zogende' vrouwen samengesteld en mocht ik van de verloskundige gewoon de hele zwangerschap slikken.

groetjes kirsten
36w4d
 
Terug
Bovenaan