Welke voeding gaan jullie geven?

Ik wil ook weer proberen om bv te geven lukt het niet dan ga ik over op de fles.

Bij de dochter heb ik het afgekolfd en via de fles gegeven.na een week heel ziek geworden en toen was de voeding ook weg...

@ oosterhof lekker die blikken laten komen hoor,
Hier ook zat blikken gehad met de 2 de maar niks van aan trekken jij moet doen waar jij je het beste bij voelt en daarmee klaar toch?

Ik ben zelf wel heel benieuwd hoe het nu gaat hoor, ik heb er natuurlijk nu 2 rond lopen en dan ook nog is bv te gaan geven wordt pittig maar we gaan ervoor!

Heb bij mijn dochter ook borstvoeding gegeven! Het was dan wel maar 8 weken, maar heb er ontzettend van genoten. Nu ik weer zwanger ben ga ik zeker weer borstvoeding geven. Hopen dat het allemaal net zo goed mag gaan als de laatste keer, maar proberen doen we zeker!

Ik heb precies hetzelfde oosterhof! Op de 1 of andere manier voel ik me er niet prettig bij, het is mijn eerste kindje, en als mensen aan me vragen of ik toch zeker wel borstvoeding ga geven, en ik zeg van niet, dan krijg ik gelijk van die rare blikken.

Je moet het zelf weten vind ik. Het kost gewoon hartstikke veel tijd, en het is ook handig als je man/vriend ook snachts eruit kan toch?

Terug
Bovenaan