Welke wagen, Stokke of Quinny buzz??

Hoi Meiden,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Ik kan niet kiezen tussen de Stokke Xplory en Quinny buzz wagens.

Ik hoor graag jullie evt ervaring met een van deze wagens.

Al vast bedankt,
Groetjes Sabine

Hi sabien,

Ik ben nog altijd erg blij met mijn Quinny! Erg licht (vooral voor ons makkelijk, omdat ik in een maisonnette op de 1e en 2e verdieping woon), gemakkelijk in- en uit te klappen en doordat je de wielen er zo vanaf klikt, past hij ook in iedere kofferbak.

Verder is hij gelukkig wel heel robuust, ook strand- en boswandelingen kan 'ie prima hebben.

Dus. tot zover mijn reclameboodschap ;-)

liefz
liz

Ik vind die stokke wagen zo vreemd. Als je een klein babytje erin hebt of een kleine kindje gaat het nog wel, maar als ze ouder dan 1 jaar zijn lijkt het net een soort rolstoeltje. Denk dat hij op de lange termijn ook niet praktisch is, bovendien kan je met die wielen never een lekker rondje door het bos lopen.

Ik zeg: ga voor de quinny of de bugaboo.

Succes met je keus!

Ik zou ook zeggen quinny of bugaboo, met bugaboo op 1! Werk in de kinderopvang en heb al met veel wagens gereden maar vind de bugaboo het lekkerste rijden en het makkelijkste in gebruik!

Succes met je keuze en ga lekker proefrijden zou ik zeggen!

Gr Sola

oh nee ik vind de Stokke vreselijk! Wat marijne al zegt... tis net of ze in een soort rolstoeltje zitten. Ik vind hem vreselijk maar dat is mijn smaak ( en dan dat geld ervoor ) quinny is heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt een topper van een wagen!

Ik zou voor bewezen kwaliteit gaan: de EASYWALKER sky is door de consumentenbond getest (met een heleboel andere merken) en als beste uit de bus gekomen.Ik zou niet kijken naar wat hip en populair bij anderen is, maar naar een objectief aangetoond veilig product dat op een heleboel criteria getest is.

ik heb een quinny buzz ik vind hem aardig goed rijden doordat die toch 2 wielen voor heeft dicht op elkaar toch stabieler dan een x adventure 3 wieler.

(x adventure hebben we even gehad erg mooie kinderwagen, maar door de zwenkwiel moet je op een scheve stoep telkens tegen sturen en soms komt die over zijn dooie punt en dan kiept die bijna om tenminste dat was mijn ervaring ermee. dit was ook de reden dat we hem maar even hebben gehad gelukkig tweede hands gekocht en weer verkocht)

heb ook een quinny freestyle 3 wieler gehad met zo' n kantelwiel en die reed nog beter. die reed echt heerlijk. stoep op stoep af, zand, bos , grind alles goed.
groetjes va mij

Hoi hoi

Ik heb een koelstra helemaal geweldig ook 2wielen vlak bij elkaar voor en draait super.Maar als ik jou was en moest kiezen tussen de 2 die jij op noemt zou ik gaan voor de quinny.
Succes met het kiezen.
\
Groetjes Anita

Terug
Bovenaan