Ik heb de drie wiel quinny buzz, en ik vind het echt een prut wagen. Eline is nu twee jaar, dus ik heb het ding ook twee jaar. Hij kraakt en piept aan alle kanten en hij loopt ook helemaal niet zo lekker meer. Verder heb ik al heel vaak een lekke band gehad, soms moest er echt een compleet nieuwe band op a 30 euro per band. Ik vind dat schandalig voor een wagen van zoveel geld. Ik ben er nog mee teruggegaan naar de winkel omdat hij na een jaar al zo gammel als wat was. Maar helaas, kreeg geen nieuwe of geld terug. Echt belachelijk. En toch houden we deze wagen voor de derde. Want voor ieder kind een nieuwe wagen aanschaffen gaat me echt te ver. Nadeel van de Quinny Buzz is ook dat de kindjes maar heel kort erin kunnen. De zitbak is voor Eline van net twee jaar eigenlijk te klein. Toen zeiden ze in de winkel, ja maar mevrouw, u kunt er ook nog wel een grotere zitbak in kopen. Ja, haha, natuurlijk willen ze dat. Daar vragen ze namelijk ook nog een hoop geld voor.
Ik hoor wel heel veel positieve dingen over de bugaboo. Stokke weet ik niet. Kijk, ik kan het misschien niet mooi vinden, maar jij wil tussen quinny en stokke kiezen, dus jij vind de Stokke mooi.