welke wandelwagen hebben jullie

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik ben van het november/december 2006 forum maar op het nieuwe najaarsforum is het lang niet zo druk en gezellig als hie. Ik wil jullie wat vragen; ik heb een echte ouderwetse kinderwagen en Noor is nu vijf maanden en wil niet meer alleen liggen dus we moeten op zoek naar een wandelwagen, maar welke is goed voor een baby van 5 a 6 maanden?

welke wagen hebben jullie en bevalt hij.
ik zit te denken aan de urban jungle, easy walker sky of de quinny.
alvast bedankt voor de informatie

grtzz van diana

hoi hoi,

Wij kunnen onze kinderwagen ombouwen tot wandelwagen en wij hebben een Quinny Buzz. Tis wel belangrijk dat ze nog in de buggy/wandelwagen kunnen liggen als ze zo klein zijn hoor totdat ze uitzichzelf kunnen zitten in ieder geval

Veel suc6

Groetjes Denise

Wij hebben de Quinny Speedy SX en ben er méér dan tevreden over! Super wagen!

Esmé mv Kay

Wij hebben ook de Quinny Speedy en zijn er ook erg happy mee! Vooral het in en uitklappen van de buggy is een eitje en past de wagen goed in een klein autootje!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hier ook een speedy... maar heb er ook een buggy bij tegenwoordig, eigenlijk voor op de fiets, maar ik merk dat we hem ook vaak pakken bij gewoon boodschappen doen. Loopt alleen iets minder lekker voor de gene achter de buggy. Ik vind de Speedy nog steeds fijn voor langere stukken, loop je niet steeds tegen de wieltjes aan.

Hier de Bugaboo Cameleon.
Maar laatst een nijntje-buggy gekocht, was ook makkelijk voor mee in het vliegtuig, en ik moet zeggen dat het erg prettig is zo een licht dingetje!
Maar daar heb je in het begin natuurlijk niets aan.

wij hebben ook de quinny en als buggy die van de prenetal maar over de quinny zijn we zeer tevrede

Wij hebben een Mutsy Spider.Niet echt goedkoop voor een buggy, maar ik zou hem niet meer willen missen, echt een fijn ding!

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan