welke wandelwagen hebben jullie

Wij hebben de Quinny Buzz, en zijn er ook super tevreden over. Alleen is nu de nieuwe Buzz uit, volgens mij super comfortabel voor de kleine om in te zitten. (Alleen ben ik toch voor de 'oude' versie). Wij hebben de Buzz vanaf het begin, dus eerst met draagmand en MaxiCosi er op, en nu al een poosje met de buggy. Ideaal! Weet niet of ik persoonlijk zo'n dure wagen alleen als buggy zou kopen. Als volledig pakket om vanaf het begin te gebruiken vond ik het wel de moeite, en we hebben al veel kilometers gedaan.
Succces met kiezen tussen al die mooie wagens...
Groetjes, Esther.

Wij hebben de Mutseart van Mutsy. Bevalt me echt prima!!!! Ben dr heel blij mee, kan m ombouwen van kinderwagen naar wandelwagen en voor de buggy hebben we er een van Chicco.

Succes. Liefs Maaike

hoi hoi

wij hebben de speedy sx en bevalt ook prima

maar voor de kleinere stukjes en handig om mee te nemen hebben we nu een buggy merk chicco met 4 standen.. vooral die standen zijn erg belangrijk

liefs tobi

Hier ook de buzz en zijn er heel tevreden over. We zijn net terug van vakantie (Rhodos, dus met vliegtuig) en de buzz ging met ons mee. Ideaal, tot aan de gate mocht'ie mee! Niks beschadigd, al hadden we natuurlijk wel alle losse dingen in het koffer gedaan. Maar ik vond het gewelig zo hoor!

Hoi,
Wij hebben de Urban Jungle. Ik ben een super enthousiaste gebruiker. Hij vouwt heel klein op (paste zelfs in de koffer van mijn kleine Toyota Starlet) en is voor zo'n grote buggy heel licht. Is heel sterk en heel erg wendbaar (winkelen is nog steeds een hobby en ik moet wel door alle gangetjes van de H&M kunnen, haha).

Ik denk wel dat iedereen zo over zijn eigen buggy denkt, want anders hadden ze hem niet gekocht. Ik denk dat het heel belangrijk is, dat je voor jezelf nagaat wat je belangrijk vind aan een buggy. Zoek dan de wagen die daarbij het beste past. Laat je niets aanpraten door verkopers, want die praten vaak toch naar de wagen waar de beste winstmarges op zitten.

Mijn zus werk in een babyspeciaalzaak in Antwerpen (zoiets als de Kids Factory) en zij heeft ons, met al haar kennis van producten de Urban Jungle aangeraden. Ook omdat zij die in de winkel het allerminst, zelfs bijna niet, terug krijgt omdat er iets kapot is.

Nogmaals, kijk wat jullie belangrijk vinden en ga op basis daarvan een keuze maken.
Als je nog meer wilt weten over onze ervaring met de Urban Jungle mail me dan maar even op evelienstallie@hotmail.com.

Groetjes,
Evelien

Terug
Bovenaan