Welke woordjes zeggen jullie kindjes al??

Bas zegt nog niet echt gericht woorden. Soms zegt hij iets wat lijkt op: "Mjah" en soms zegt hij het ook nog op de goede momenten, maar hij meent het volgens mij niet.
Hetzelfde met mamamama en papapapa. Hij zegt het wel, maar volgens mij bedoeld hij ons daar niet mee. Het lijkt soms alsof hij Eva probeerd te zeggene, maar dat klinkt meer als éwa.
En tot slot vertelt hij hele verhalen in het Russisch. Het is jammer dat wij dat niet verstaan.

Zo grappig, Eva kon toen ze een jaar werd echt al heel wat woordjes zeggen, maar was 'lichamelijk' een stuk minder ver. Bas loopt nu bijna los, maar kletst dus nog niet.

Groetjes, Karin

anouk zegt mem(mama in t fries),poes,aai,nee,tenminste dit maak ik er uit op,het klinkt er naar in ieder geval.verder brabbelt ze lekker een eind weg in haar eigen taal.

gr petra

Rik klets er lekker op los en heeft al wel wat verstaanbaars.

Als ie uit bed wil is het heel hard MAMA
Zodra we beneden komen vraagt ie naar PAPA
Als er iemand binnenkomt zegt e HEY
En als ie iets laat vallen dan zegt ie BOEM
Als we hiep hiep hiep HOERA zeggen dan zegt Rik AAAAAAAAAAAAAAA (da lijkt erop haha)

X Saskia
mv RIk 04-07-07

Hallo,

Dylano is ook druk aan de oefen hoor, met woordjes zeggen.
Hij zegt tot nu toe:
Mama
Papapapapa (komt er nog niet uit zoals het hoort dus,haha)
Baaahhhh!! Dat is bah.
Aaaaaaiiiii, als hij Jazzy aait.
Attttt?? Vraag me niet wat dat is, want daar ben ik nog niet over uit. Hij zegt het, als we iets aan hem geven, dus mss moet ik het daar gaan zoeken?
En ohja, hoe kan het ook anders: Eten!! Dylano is een echt etertje, en weet dus echt wat dat woord is

Liefs Debby.

ehhmm praten?

ja in alle talen alleen versta ik er helemaal niets van,
hier dus nog geen knap woord alleen mama is verstaanbaar
en gister kwam er een vaag die die  uit...
nog even wachten hier..

groetjes mascha

Hier wordt ook nog niet gepraat hoor maar als ik zeg waar is papa gaat ze wel zoeken en naar hem zwaaien. Verder geeft ze ook een high five als we het zeggen en als ik zeg krijgt mama een kus dan krijg ik de allerlekkerste natte kus die ik ooit gehad heb. Ook knap toch?

Linda, das zeker knap!! En erg lief!! Dylano doet dat ook, en ken ook nep doen, en sinds kort boos kijken. Echt leuk!!

Liefs Debby.

Ruben zegt papa en  mama en baba (da's de poes...)
Verder zit hij hele verhalen te brabbelen waar werkelijk geen bekend woord in voor komt...maar het klinkt geweldig!

Groetjes,
Laura

Terug
Bovenaan