Welke zwangerschapstest is het best?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo dames! </p><p>Mn meest vruchtbare periode zit erop... Nu wil ik vast voorbereid zijn en een zwangerschapstest halen, maar.... welke zal ik halen?? Welke raden jullie aan? ? </p><p>Liefs!  </p><p> </p>

Ik heb die van clear blue gebruikt, iets duurder maar wel duidelijk wel of niet zwanger, punt. Dat gedoe met wel of geen streepje had ik geen zin in. En bij die van clear blue staat ook bij hoeveel weken ong. :) 
Succes!

Kruidvat 2v5 of Action Early waren bij mij beide keren het meest duidelijk 

Ik heb eerst een goedkope test van de kruidvat gehaald, toen die positief was heb ik eentje van clearblue gehaald

heb zelf gewoon de goedkope van de action.. waren volgens mij 2 voor 1,50 (of 2,50?).. als je dan elke maand test valt t ook mee qua prijs
en heb nog een test liggen van de kruidvat 2v5
heb zelf als ik daar licht positief mee test dat me vriend meteen een clear blue mag halen.

Van sensitest de early test is echt top! Pas twee dagen later gaf de Clear Blue aan dat ik zwanger was..

Ik gebruik(te) altijd kruidvat 2 voor 5 euro
Bij mij vorige zwangerschap  eerst die gedaan  en daarna  nog de clearblue toen het raak was?

Ik gebruik(te) altijd kruidvat 2 voor 5 euro
Bij mij vorige zwangerschap  eerst die gedaan  en daarna  nog de clearblue toen het raak was?

Terug
Bovenaan