Welke zwangerschapstest is het best?

Ik heb eerst de goedkope van Kruidvat gebruikt. En hoewel deze duidelijk positief was, wilde ik toch extra bevestiging. Heb daarom nog de digitale van Clearblue gekocht. Deze geeft ook aan hoever je ongeveer bent.

Bij mij was de Kruidvat ook altijd goed.. op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden getest (bij 2 zwangerschappen), testte allebei duidelijk positief. De eerste keer was met ochtendurine, de andere keer was het s avonds laat. Dus zelfs s avonds testte hij heel nauwkeurig terwijl ik nog maar nét 4 weken zwanger was.

Ik had testen besteld op Aliexpress. Ik dacht probeer het gewoon maar teste 2 dagen voor mijn nod al positief:) En had die dag al best wel wat gedronken.
5 testen voor 1,57 en redelijk snel in huis.

Lol echt, testen op aliexpress hahaha, heb daar nog helemaal niet gekeken naar testen (terwijl mijn vriend en ik er enorm veel bestellen).
als ik door ga naar ronde 2 dan zal ik zeker even kijken naar de testen van aliexpress.

Kruidvat en sensitest. Clear blue digitaal pas later omdat die niet altijd positief uitlaat dag vd nod omdat hij meer hcg nodig heeft 

Terug
Bovenaan