Welke zwangerschapstest

<p>Hi, even een vraagje, sorry als het al 100x gesteld is.</p><p>Welke zwangerschapstest is het meest gevoelig/betrouwbaar? </p><p>Vandaag is mn nod. Had donderdag al getest, maar negatief. Vandaag weer getest. En ik lijk een hele, hele lichte streep te zien. Maar ik denk eigenlijk dat ik het me verbeeld. Ik heb de early van de action gedaan. En ja, binnen de afleestijd. </p><p>Is er een test die ik misschien nou nog zou kunnen proberen? Wel een die in de winkel te halen is. Bestellen heeft niet zoveel zin. Ik ga vanavond uit eten. Wil eigenlijk weten of ik een wijntje kan drinken of niet. Ik hoop van niet natuurlijk haha</p>

Ik heb goede ervaringen met kruidvat, 2 testen voor 5 euro en die zijn relatief vroeg duidelijk. Zit er een kruidvat in de buurt? 
Je kan de test  die je gedaan hebt ook uploaden, kunnen we mee kijken. 

Dankje! Kruidvat zit in de buurt ja. 
Hier is de foto, die heb ik ook nog binnen aflooftijd gemaakt. Maar ik denk echt dat t meer een soort schaduw streep is, of hoe noem je dat.. 

Ben benieuwd wat de kruidvat test zegt, zag je het zelfde lijntje in de afleestijd? Ik denk eigenlijk wel dat je zwanger bent! 

Ja dit was binnen de 5 minuten. 2 foto's gemaakt met verschillende licht inval haha. 
Ik ga zo even naar de kruidvat. Wat kun je toch gestrest raken van zoiets hahaha.
Had gisterenochtend wel wat oud bloed bij t vegen, dus ik was er al vanuit gegaan dat mn menstruatie begonnen was. Maar de rest van de dag was t helemaal niks

To be continued

Terug
Bovenaan