Welke zwangerschapstest

Omg omg omg ik geloof het bijna niet!
Kruidvat gehaald. Ik dacht doe eens gek, ik geef ook meteen mn geld uit aan zo'n dure digitale.
Kruidvat gedaan, een heel licht lijntje, ga je meteen weer twijfelen of t echt is of verbeelding. Maar die clearblue kan niet duidelijker zijn toch :D
Oke even bezinken nu

Haha super tof. Gefeliciteerd. Geniet er van, en wie weet hebben ze lekkere 0,0% wij voor je etentje vanavond. 

[quote quote=10349922]Wauw super gefeliciteerd, had je van te voren gedacht dat je zwanger was? Had je bijvoorbeeld symptomen gehad?[/quote]
Dankje!
Nee ik had nog geen symptomen. Ik had het dus niet verwacht. Bij mn vorige zwangerschap had ik al meteen na mn nod heel veel symptomen (lees kotsmisselijk). Maar die komen misschien nog deze week, het is nog heel pril. 
Ik testte eigenlijk alleen maar om t uit te sluiten, dat ik zeker wist dat ik een wijntje kon drinken vanavond. Mn cyclus was ook nog niet super regelmatig. Als ik niet uit eten ging had ik nog een paar dagen gewacht.
Misschien was mn eisprong wel iets later deze maand en was daarom de streep nog zo licht en donderdag geen streep

Terug
Bovenaan