Welkom Juli 2012 mama's

Hallo,

Ik ben een juli mama! Ben 9 juli uitgerekend een paar dagen voor mijn vernaardag.

Ben vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger na twee maanden geleden een tweede miskraam te hebben gehad.

Het voelt allemaal goed. Heel gek en nooit verwacht dat ik het zwangergevoel vanaf dag 1 zou herkennen. Mijn baarmoeder kantelt dan en voelt alsof het "loskomt" van de rest van mijn lichaam. Het voelt dan als een apart element in mijn lichaam. Het enige orgaan wat ik dan zo kan voelen en ervaren.

In tegenstelling tot mijn 1e 2 zwangerschappen ben ik nu niet misselijk. Ik heb honger en trek in de meest rare dingen maar voornamelijk op rare momenten, heb het gevoel dat ik 5 kilo aan borsten meedraag en heb ongelofelijk veel hoofdpijn. Ik merk dat als ik eet dat de hoofdpijn weggaat, maar heb met mijn eetbuien niet het idee dat ik te weinig binnenkrijg. Iemand hier ook last van??

Verder heb ik volgende week woensdag mijn eerste echo om te kijken of het hartje klopt. Die geruststelling wil ik gewoon hebben om er zeker van te zijn dat er iets levends zit.

Het leuke is dat we net een traject ingingen bij voortplantingsgeneeskunde en nu met de gynaecoloog waar de 2e afspraak mee staat een grapje gaan uithalen volgende week want ben "spontaan" zwanger.

Iemand last van hoofdpijnen en verder niks????

Oh ja en heb last van wat slapeloosheid, zoals nu. Lig al ruim een half uur wakker het is nu 4:21 uur zucht. Ik ben er niet achter waarom ik wakker wordt s nachts.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Allemaal van harte gefeliciteerd!!

Hallo mama's!
Ik wil me bij deze aanmelden. Ik ben Kim en ben op 5 juli 2012 uitgerekend.
Na 3 jaar aanmodderen en een eerdere zwangerschap die in Juli helaas eindigde in een miskraam zijn we nu voor de 2de keer zwanger!!!
Ik zit nu in mijn 7de week vind het erg spannend. Zal deze zwangerschap wel doorzetten...
Ik hoop dat er snel nog meer Juli mama's zich aanmelden. Ik wacht op jullie ;)

@ FFoontje.
Wat is jouw verhaal herkenbaar zeg! Na een eerdere miskraam in Juli dit jaar wist ik dit keer ook bijna meteen dat ik zwanger was.
Over 2 weken op 25 nov heb ik mijn eerste echo om te zien of alles goed is. Vorige keer had ik pas bij 11 weken mijn eerste echo en toen bleek dat het hartje niet klopte. 4 dagen later kreeg ik een miskraam. Ik wilde nu ook graag de geruststelling dat alles goed is. Ook al weet ik dat ik weer zwanger ben en ik ben super blij. Ik vind het ook toch lastig om er echt van te genieten tot ik het hartje heb zien kloppen.
Ik ben heel erg benieuwd hoe je echo gaat woensdag! Hou me maar op de hoogte.
Gr Kim

Terug
Bovenaan