Wellicht ook niet het juiste adres, maar ik weet het niet meer!!

Hoi Aadje,

Wat een akelig verhaal. Ik ben blij dat je er nog bent en moet er niet aan denken dat zulke dingen dus gruwelijk fout kunnen gaan. Je bent hier van harte welkom met je verhaal enne zoals al meerdere zeggen op elk forum ben je welkom het maakt niet uit wat de achtergrond is, we steunen elkaar door dik en dun. Dus schrijf lekker je verhaal gooi het eruit! Kortom welkom op dit forum!

groetjes Sjanneke

Heeeee moppie!!

Welkom op 'mijn' forum. Helaas is de reden dat je er bent niet echt leuk maar stiekum vind ik het toch wel gezellig. Ik wist het natuurlijk al maar ik lees je verhaal net nog een keer en jeetje wat heb jij veel achter je kiezen.
Ben benieuwd hoe het verder met je gaat.
We mailen!

X inge

Hallo daar,
Eerst en vooral wil ik je zeggen dat ik ongelofelijk met je meeleef. Zoiets meemaken is geen pretje. Om even op je vraag te antwoorden, stollingsproblemen heb ik niet. Maar een medische achtergrond des te meer. Om wille van nierproblemen werd mij vroeger steeds gezegd dat de kans op een zwangerschap zeer klein was. Gelukkig heb ik ondertussen een prinsesje van 22 maanden en doen we ons best voor nummer 2 (ronde 12). zoals je waarschijnlijk al kan vermoeden verliep niet alles zo spontaan als bij een ander, maar het resultaat is geweldig, fantastisc, onbeschrijfelij, wauw ... mijn dochter is mijn alles. Voor ik er maar aan mocht beginnen, kwam er een overleg met de dokter. Dan een operatie om tijdens de zwangerschap zo weinig mogelijk risico te hebben tijdens de zwangerschap. Dit alles legde natuurlijk druk op onze schouders waardoor het allemaal niet zo snel ging en er zich weer een operatie aandiende. Mijn zwangerschap werd uiteindelijk ontdekt tijdens een operatie. Nog 3 keer ging ik met een kindje in mijn buik onder het mes, maar er werd goed voor ons gezorgd. De laatste 3 weken van mijn zwangerschap bracht ik door in het ziekenhuis en er werden tijdens de zwangerschap zelf natuurlijk extra controles gedaan. Maar voor mijn was het het meer dan waard. Voor een kindje wil ik dit gerust nog een keer of 2 meemaken. Succes alvast natje

Hoi Ariane,

Jeetje, ik heb je verhaal net gelezen, en ik wil 1 zinnetje citeren uit jou verhaal, "zwanger worden is niet vanzelfsprekend" dat ben ik helemaal met je eens, je hoort iedereen maar roepen ik wil een kind, maar je zal toch eerst zwanger moeten worden, en dat gaat niet altijd even zo makkelijk. Zelf heb ik al meisje van vier jaar, a.s. vrijdag 27 mei wordt zij alweer 5 jaar, we zijn echt op dit moment met z'n drietjes heel erg happie, we lopen nu al enige tijd in mmm voor een tweede, en mijn laatste onderzoek is geweest ze hebben de bloedwaardes gemeten, progesteron erg laag. en dat houdt volgens mij in dat ik geen eisprong heb, tien juni weten we meer, maar weet je wat ik nu denk en eigenlijk al een tijdje denk wat moeten wij blij zijn met ons meisje en daar sta ik steeds meer bij stil, want zo vanzelfsprekend is het niet om zwanger te worden..

Ik hoop dat jij en alle andere meiden hier dat zullen meegaan maken, dat is nu mijn grootste wens, laten we met z'n allen zwanger worden..

Sterkte en ik vond jou verhaal echt heel erg, ik hoop dat jou grote wens uit zal komen, en dat geluk heb jij zeker ook verdiend.

lfs en een dikke knuf van mij

Terug
Bovenaan