Wellke voeding, advies?

Hey dames,
Heb ff wat advies van jullie nodig over welke voeding jullie gebruiken?
Sinds alysha kunstvoeding krijgt ben ik nog zoekende..
Mijn vk raadde friso aan, eerst dus friso standaart gebruikt, maar daarbij had ze vrij veel krampjes (ook met inflacol erbij)..
Toen overgestapt naar de friso speciaal voor tegen krampjes, die voeding is een stuk dikker, ze heeft nu bijna geen last meer van krampjes maar nu kan ze weer heel moeilijk poepen.. En het is zo zielig want dat doet haar echt pijn naar mijn idee!
Had ook al geprobeerd om er 10cc extra water bij te doen, maar heeft niet zoveel effect :(
heeft iemand hier ervaring mee of wat raadden jullie mij aan?

Hmmm wij gebruiken ook Friso op aanraden van de verloskundige. Hij heeft wel regelmatig last van krampjes....ga misschien ook maar die andere friso proberen die je noemde...(wist niet dat die er was haha)

Als jeoverstapt naar andere voeding moet je het toch twee weken dekans geven om te zien hoe het met ontlasting en kramp afloopt.
Wij kwamen uit het ziekenhuis waar hij gestereliseerde nutrilon kreeg en we gingen hier naar de 'gewone' nutrilon. Dat gaf een aantal dagen extra kramp, maar werd daarna weer beter.. Ik denk dat je het wat langer de tijd moet geven...

Dat snap ik, ze moet er ook aan kunnen wennen natuurlijk.. Maar ik ben nu 1,5 week bezig met de friso voor krampjes, moet vandaag weer nieuwe halen...en ik zie het niet zitten om ook weer de zelfde pak te halen..is een.beetje dubbel toch

en hoe lang heb je de standaard gebruikt..
Volgens mij is het trouwens ook zo dat de krampjes en het huilen sowieso rond week 6-8 een piek hebben.. volgens mij zitten we daar allemaal massaal in, dus dat kan ook meespelen.

Die heb ik 3weken gebruikt, maar daar veranderde niks bij.. Dat is natuurlijk ook zo,maar zie ook aan der dat ze pijn heeft, ze probeerd steeds te persen maar dan komt er niks..en als ik haar help door de thermometer er een klein beetje instop (was tip van de vk) dan lukt het wel..dacht mischien dat het evt aan dee darmpjes kon liggen, maar het is wel pas sinds ik deze voeding gebruik..

Friso gebruiken wij nu ik aan de antibiotica ben wegens een zware longontsteking.. Ze drinkt het netjes op, krampjes heeft ze wel eens last van, maar denk dat dat normaal is...

ik gebruik nutrilon omneo met extra jbp erbij omdat ze spuugde gebruik dit nu 4 weken en sinds vrijdag heeft ze krampjes en ook drukken en dan komt er niks ik denk ook dat het er nu bij hoort rond de 6 weken krijg je een piek van krampjes.

Terug
Bovenaan