Wellke voeding, advies?

Heb net met cb overlegd, en die adviseerde me om nu nutrilon 1 (standaard) te gebruiken, samen met nutriton (jbp) erbij, zodat ik met een lichte dosering kan beginnen!
Waarschijnlijk is de friso voor spugen en kramjes te zwaar! Gaan we dit eens proberen..
Alysha is alweer bijna 9 weekjes oud dus dan zou de piek toch wel bijna weg moeten zijn..

Denk dat het per kind verschilt. Mijn kindje is bijna 7 weken en friso doet het echt goed hoor bij haar. We zijn er nu ongeveer 2 weken mee bezig. Tijdens het drinken laat ik haar op de helft een boertje laten, dan drinkt ze rustig de rest van het flesje leeg. Misschien dus een tip?

Wij gebruiken voeding van de kruidvat... en dat is meer dan prima!
We hebben wel comfort ivm spugen met aanvulling extra johannesbroodpitmeel.
Van Friso kreeg ze veel meer krampjes.
En je hoeft geen water te koken, maar dat doen we wel en dat vermindert ook de krampjes... (tipje)

ok, van dat water koken wist ik nog niet..thanks!!
maar dat doe ik nu zoiezo met de voeding van de nutrilon.. boeren tussendoor ook!!
tot nu toe gaat het goed, ze had gister 2 poepluiers waarvan de poep al wat dunner was dan de frisovoeding..
hopelijk blijft ze hier goed op reageren dan heb ik iig de juiste voeding gevonden.. maar nu nog ffkes afwachten.. bedankt voor de reacties allemaal!!

Als je veel kalk in het water hebt, is het inderdaad geen gek idee om een fles gekookt water in de koelkast te hebben.

Terug
Bovenaan