@Wendy ???!!!!

ik weet neit zeker of je mij bedoelt aangezien er nog een wendy meer is.
Maar met mij gaat het goed hoor, ben wel al naar gyn geweest maar dat moet ik elke maand, ze kon niet goed ei vinden deze keer, erg vreemd, dus ik kon vanaf afgelopen donderdag ongi worden, maar ik denk dat het pas dinsdag komt dan heb ik cyclus van34 dgn dus 6 dgn langer, maar we zien het wel. Kan er toch niets aan veranderen.
Maar gelukkig wel veel afleiding ivm sint en de kerst die eraan komt, morgen lekker samen met dochtertje boom optuigen.

Ik las dat jullie wel verdere stappen gaan ondernemen spannend hoor, en zoals je schreef goed laten voorlichten met terugplaatsing van 1 of meerdere eitjes, en goed bedenken of jullie wel een meerling willen. Erg lastig allemaal.

Fijne zondag en tot spreeks

Wendy

Ha WEndy,

Raar dat ze geen eitje konden vinden deze keer. Zou dat misschien dan een medeoorzaak zijn van het lange wachten? Dat kunnen ze bevorderen door medicijnen toch? Dat zullen ze met de IUI's dan voor de zekerheid wel doen dnek ik. Geeft iets meer zekerheid.

GGelukkig kun je nog een beetje genieten vna de geellige decembermaand. Meid, sterkte en zet je zinnen alvast op januari, als ze met de IUI aan de slag gaan. (Weet je al wanneer/
gr.
Wenser

Ik weet nog helemaal niet, ik ben nog steeds in afwachtind van mn ongi, heb geen idee wanneer die komt, 2 weken geleden zei gyn dat er nog een stukje van ei zat, zo omschreef zij het, en moesten we disdags nog een keer klussen, ik kon het dus vanaf gisteren wqorden, maar we zien het wel, heb me al ingesteld op iui. Dus dat wordt nog maar effe afwachten, eerst maar eens woensdag lekker naar oberhausen.

Hoe is het met jou wenser?

Gr WEndy

Hoi hoi,

Wat een apart verhaal. Ik ben benieuwd of je snel ongi wordt. Deze dinsdag bedoelde je toch? Lijkt me raar om nu niet ongi te worden en toch niet zwanger te zijn...

Maar om op je vraag terug te komen: met mij gaat het gelukkig goed. Wel een enorm lage bloeddruk, maar dat is beter dan te hoog. Alleen af en toe wat duizelingen. Verder 1 dag misselijk geweest en af en toe eens kokhalzen bij vieze geuren, maar dat is het.

Ik hoop zo dat je mij snel echterna komt en wij kunnen kletsen over ervaringen. Echt hoor, ik duim vooor je.

gr.
Wenser

Hoihoi

Ik moet het uiterlijk vandaag worden, maar ja ik weet het gewoon niet, en is misschien maar goed ook, kan ik me neit zo erg druk maken.
ik heb ook nog niet getest, ik wacht het geduldig af, mn cyclus laatste 1jr 9mnd altijd rond 28 dgn geweest met soms 32 en 24 meestal na elkaar en nu al op dag 34, dus we zien het wel. Morgen eerst maar eens lekker naar oberhausen naar de kerstmarkt en shoppen met mams en dochtertje.

Gelukkig gaat het goed met je. en ik hoop het ook da tik je zo achterna kom, maar ja dat heb je helaas niet in de hand.

Grtjs Wendy

Terug
Bovenaan