@Wendy ???!!!!

veel plezier op de kerstmarkt en goed dat je er zo rustig onder bent zeg. Wie weet is er toch een wondertje gebeurd. Maar wel laat hoor, 34 dagen.

gr.
Wenser

Hoi
gisteren fijne dag gehad, wel wat bloebverlies gehad, ook wat bruin, had maandverbandje in, ouderwets he, en was maar 2 keer beetje en nu weer niets, maar ga ervanuit dat ik gewoon ongi wordt, nu dag 36, dus erg vreemd allemaal. Als het na het weekend nog niet heeft doorgezet toch maar een keer testen en bellen naar gyn.

Nee krijg nog geen medicijnen beginnen we in jan mee. Hoe is het met jou mamaeef?

Gr WEndy

Lekker weer naar de gyn, wordt er een beetje ziek van, nu goed doorgekomen, ga bewust een beetje afstand van jullie nemen, wordt me allemaal iets teveel, zeker nu de volgende stap eraan komt, allemaal spannend en zeker omdat je neit wweet of het meteen raak is, kijk maar naar suusje en nog iem ben naam even kwijt. Hoop dat het bij mij wel snel gaat lukken, maar ja dat hoopt iedereen.
Dus ik zal iets minder reageren maar laat nog wel van me horen.

Gr Wendy en weer tot snel.

Ik snpa het goed, veel sterkte meid. Als je behoefte hebt het even van je af te praten kan dat, maar anders moet je vooral lekker je eigen tempo bepalen en komen als je het wilt.

Sterkte meid ik denk aan je en duim voor je.

Gr.
Wenser

Terug
Bovenaan