wennen aan groente

Beneden 1 jaar kunnen ze er darmkrampjes van krijgen, maar als je het toch al hebt geprobeerd en ze heeft nergens last van is er verder niets aan de hand hoor.
Nadeel van braaf wachten tot na 1 jaar: ik heb het er bij beide kinderen NOOIT ingekregen, geen hap, ze willen het niet eens proberen.

groetjes,
michelle
 
Nou, mijn dochter lust tot nu toe alles wat ik haar voorzet, stukjes is ook geen probleem, dus ik heb wel geluk, met die paprika is trouwens geen kwestie van braaf wachten tot ze 1 jaar is, ik wist het gewoon niet, en in het boekje van het cb staat er ook niks over, wel dat je geen kool, prei, ui enzo mag geven
 
zie www.ouder-kindzorg.nl voor de paprika--je kunt natuurlijk ook zeggen: het groeiboek vermeldt het niet, dus zal het wel meevallen: je kunt immers overal wel een drama van maken, en bovendien, je dochter heeft er niets van. Ook bij het Voedingscentrum geen melding van paprika.
 
Als ze er last van had gekregen had ik het haar ook zeker niet vaker gedaan, sommige kinderen zijn bv erg gevoeling voor banaan(verstopping), idd niet overal een drama van maken (soms wel moeilijk hoor, ze is mijn eerste, dus de ervaring moet nog komen)
Groetjes
 
Terug
Bovenaan