@Wenser

Proficiat met Femke ik kee al af en toe of er al nieuws was van je. Maar super he zon wondertje in je armen.
Geniet er maar lekker van.

Ik weet niet of je mij bedoelde met of ik wel van fenna geniet, maar ik ken geen fenna, is ook allemaal lastig de namen onthouden van alles en iedereen, maar kan ook goed zijn dat je nog een wendy meer hier op het forum kent. Maar mijn dochter heet amber, en gelukkig geniet ik er nog elke dag van.

Ben wel weer ongi geworden dus ivf komt echt dichterbij, heb voor volgende week vrijdag een afspraak bij gyn hoe verder en om een afspraak in eindh te maken, eindelijk, vind het toch wel spannend worden dat het dit jaar toch wel eens zou kunnen gaan lukken. Het blijft iets zenuwslopend dat zwanger worden als het moeiljik gaat. Maar ja we zien eht wel.

Ik kan alleen maar tegen je zeggen geniet geniet geniet, de tijd gaat zo snel, ik weet nog als de dag van gisteren dat mn dochtertje werd geboren en zij is nu alweer bijna 3 jaar en 5 mnd.

We houden contact.

Gr Wendy

Wendy, ik bedoelde jou wel, maar had de naam door elkaar gehaald. Inderdaad amber, sorry.

Spannend hoor, richting IVF. Ik hoop zo dat dat je gaat helpen. Ik weet wel hoe weinig hoop je op IUI had, dus ik hoop dat dit voor jullie gaat werken. Heel veel sterkte, ik lees nog wel mee bij 'als het langer duurt' eigenlijk alleen voor jou. De rest ken ik nauwelijks. Ik blijf voor je duimen.

ik geloof dat dat snel gaat, ik vind die eerste twee weken al zo snel gaan. En ze groeit hard, haar eerste pakjes kan ze al niet meer aan.

Dank je wel ook Esk.

groetjes
Wenser

He Wenser,

meid gefeliciteerd met jullie dochter!! Na lang wachten hebben jullie het toch eindelijk voor elkaar gebokst en ik hoop dat je kunt genieten op een roze wolk!!

ik vandaag weer eens ongi aan t worden....gaan in september met vakantie en dan toch weer starten met IUI....en misschien op de wachtlijst voor IVF, maar weet niet zo goed of ik dat traject nu geestelijk trek...Mijn man heeft nog steeds t volste vertrouwen (maar waar hij dat op baseert???)...
mei 2008 miskraam - maart 2010 miskraam...je ziet snel zwanger raken kan ik blijkbaar niet en als ik t ben meteen mis....

Ach Esk en wenser jullie zijn wel voorbeelden voor ons dat het wel mogelijk is om na zooooo lange tijd toch een gezond kindje te krijgen...

Meiden geniet van jullie beebjes!

liefs Yosha

heey Wenser,

Kom net terug van vakantie en zie ik dit mooie nieuws!! Van harte gefeliciteerd, wat mooi een meiske! Vind het ook echt passen bij je een meisje Femke...haha, bij het beeld dat ik bij je heb tenminste!

Geniet van deze heerlijke tijd!! hoera hoera hoera...!

Ik voel met trouwens goed, mn buik begint langzaam maar zeker n beetje te groeien (gaat met nog niet hard genoeg...haha)
Ben nu wel heel erg moe, na de vakantie alles weer op orde brengen en de lange reis.. maar het was de moeite waard!

Ben bij de huisarts geweest ruim n week geleden, nog steeds t hartje niet mogen horen :-( maar hij kon voelen dat de baarmoeder net onder mn navel lag en dus gegroeid was en ik heb n afspraak gemaakt voor een echo met 18 weken! kijk ik heel erg naar uit...want ik wil nu wel ns echt zzekerheid en wat van dit kindje gaan zien, want ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat er zo'n prachtig wonder in mij groeit..

nou, t beste..laat nog ns wat van je horen en geniet van je kleine meid!

groetjes Sparkle

Yosha,

Ik heb je al lang niet gezien, maar balen meid dat het bij jou nog steeds niet gelukt is. Ik hoop dat IUI of IVF uitkomst brengt. Ik heb steeds nog zoveel bewondering voor jullie. Die teleurstellingen, het hoort bij de 3 zwaarste dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt denk ik.

Sparkle, bedankt voor de felicitaties. En voor jou: spannend hoor, raar dat jullie zo laat pas echo's krijgen en het hartje mogen horen. Mijn eerste echo was met 8 weken!

Hou ons op de hoogte.

Liefs Wenser

Terug
Bovenaan