<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben nu tussen de 5 à 6 weken zwanger maar... Mijn vorige zwangerschap begin dit jaar draaide op 8 weken uit in een miskraam, dit was te zien op mijn echo. Vanwege dat ik een job heb die veel risico's inhoud voor mij en de baby werd ik al op 5 weken thuis gezet. Ik ben nu dus opnieuw zwanger en moet mijn baas hierover inlichten want ik moet eigelijk zo snel mogelijk naar de arbeidsgeneeskundige. Mijn baas reageerde hier de vorige keer heel slecht op omdat ik meteen moest stoppen. Nu zit ik dus met een grote schrik om dit nieuws te gaan melden. Volgende week moet ik naar de echo en kan ik zien of alles inorde is. Nu vraag ik mij af, zeg ik nu meteen wat er aan de hand is en ga ik naar de arbeidsgeneeskundige of wacht ik tot ik mijn 1ste echo heb gehad en weet dat alles oke is? Ik ben echt ten einde raad want mijn baas is niet altijd een gemakkelijk persoontje... Hij deed er de vorige keer ook alles aan om mij langer te doen werken zelfs tot liegen toe dus help.. Wat moet ik doen </p>