Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Werk doet moeilijk over zwangerschap ik weet niet wat doen.
Nee, ik ben al lange tijd aan het uitkijken naar een andere job hoor. Maar het is niet gemakkelijk omdat ik totaal wat anders wil dan wat ik nu doe maar met mijn diploma zijn de mogelijkheden beperkt, maar ik ben bezig met opleidingen te volgen voor iets nieuw. Zodat ik hier hopelijk snel weg kan haha. Iedereen alvast bedankt voor jullie advies! Het geeft mij al wat meer moed om het hem te zeggen
Wat de rest ook zegt, maar echt, écht belangrijk is, dus gewoon nog een keer: kies voor de veiligheid van je kindje. Super jammer dat je baas zo moeilijk doet, en ik ken me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt. Maar het gaat wel om het leven van jouw toekomstige kind, en die paar weken werk zijn het niet waard om daar risico's mee te nemen.
Ik zou me er zeker in verdiepen wat je buitenom je werkgever kunt regelen, en het dan via die weg oplossen. Gedoe zoals afspraken annuleren enzo is gewoon niet ok...
Sta op je strepen, kom op voor jezelf en voor je kind! Succes
Neem het gesprek op. Het is een beetje vals maar als jij bewijs hebt dat hij je eventueel ontslaat of hoe dan ook discrimineert tijdens je zwangerschap dan kun je actie ondernemen. Je hebt recht op een aangepaste werkomgeving tijdens je zwangerschap.
als het goed is er in België ook een vakbond. Ik zou het ondanks hij niet de reactie gaat geven die wilt wel direct melden. Je kan dan met de vakbond contact opnemen als hij vind dat er geen risico is. Zij kunnen je goed helpen en anders direct schriftelijk verzoeken voor een gesprek met de bedrijfsarts mag hij niet weigeren.