<p>Hoi dames.. </p><p>Misschien kunnen julle me helpen.. </p><p>Ik ben nu 28 weken zwanger, werk in de horeca, en maak wisseldiensten. Met de planner had ik afgesproken niet meer op mijn een afdeling te werken komende tijd want het staan/lopen/tillen word te zwaar. Geen probleem, ik werd netjes achter de kassa ingepland, en wanneer ik een sluit dienst moest draaien was ik de volgende dag vrij.. </p><p>Nu hebben wij een nieuwe planner gekregen, die hier helemaal geen rekening mee houdt. Ik ben naar hem toe gegaan, heb t uitgelegd, n hij zou mij net zo in gaan plannen. Het probleem is echter dat er op dat moment voor 5 weken al een rooster klaar was, n ik dus 5 weken naar oplossingen aan t zoeken ben.. </p><p>Vanaf afgelopen week slaap ik steeds slechter en heb ik al 2 x een migraine aanval gehad hierdoor. Ik lig nachten lang wakker met rusteloze benen en ga van narigheid maar beneden op de bank liggen omdat hrt boven te warm is. </p><p> </p><p>Aankomende week sta ik 3 dagen ingeroosterd, waarvan dag 1 een sluitdienst, volgende dag weer op tijd beginnen en de dag erna heb ik een groot familiefeest. </p><p>Ik weet nu al dat dat familiefeest niks wordt omdat ik waarschijnlijk 2 nachten zonder slaap en migraine op de bank lig.. op werk heb ik aangegeven dat ik dit niet volhou, n dat de planner dit niet had moeten doen, en of er iets te ruilen valt.. ja dat valt er wel... weer naar mijn oude afdeling! Maar dat is lichamelijk te zwaar!! Op het moment zit ik nog ziek thuis nadat ik van de week niet lekker was op werk, maar ze verwachten mij maandag toch wel weer beter te zien verschijen op werk..</p><p>Ik zit nu best in een dilemma.. werk op nr 1 zetten en niks waard zijn op t familiefeest, of ziekgemeld blijven zodat ik hopelijk nog een beetje kan genieten.. wat raden jullie aan ? </p><p> </p>