werk: geweldig!

Hoi,

Ik moet dit even kwijt. Ik ben deze week weer begonnen met werken (twee dagen maar) en ik moet eerlijk zeggen....ik vond het heerlijk!
Lekker om weer even met andere dingen bezig te zijn. Om niet de hele dag mijn ogen en oren te spitsen hoe het met mijn kleintje gaat. Weer lekker onder de mensen zijn.
Echt leuk....!
Had verwacht dat ik doodmoe zou zijn maar ik heb er juist weer energie van gekregen.

Het missen van mijn kleintje viel me ook 100% mee. En  eind van de dag was het natuurlijk weer geweldig om naar huis te gaan.

Heerlijk, heb echt het gevoel dat het gewone leven weer een beetje begonnen is.

Ik kijk nu al uit naar volgende week...haha.

Hebben meer mensen dit?

Heel herkenbaar. Ik ben nu drie weken aan de slag (helaas voor vier dagen!) en ik vind het heerlijk. Maar het mooiste moment van de dag blijft toch thuis komen en die kleine ophalen!

Enne wat Lukas zijn speen / duim betreft (zie ander onderwerp). Werkt inderdaad goed als vervanging van de speen. Ik heb hem nu al twee keer betrapt dat hij zijn speen kwijt was en ipv zijn duim in zijn mond had.

Ik ga uiteindelijk ook terug naar 3 of 4 dagen hoor. Maar heb nog een deel verlof dat ik verspreid kon opnemen.
Heel lekker maar ik merkte meteen al dat twee dagen wel heel erg weinig is voor mijn functie...best lastig want nu moet je ineens nee verkopen. Maar goed en is wel lekker om te beginnen en het was echt super leuk. Heb ook een leuke functie vind ik zelf dus dat scheelt natuurlijk ook.

En over die duim...haha...ja ik probeer regelmatig die duim er even in te stoppen maar tot nu toe vind hij het niks.
Andere mensen zeggen dan: 'oh maar wees blij, een speentje is makkelijker af te leren',   maar mij maakt het niks uit. Heb zelf ook lang geduimt en het scheelt ons weer een paar keer lopen op een dag.

Leuk hoor echt schattig!

ik ben ook weer aan t werk gegaan deze week, het is aan de ene kant inderdaad wel leuk, maar ook wel vermoeiend vond ik.
Ik heb er 3 dagen opzitten en was toch weer blij dat ze voorbij waren.
Ik werk nu ook 3 dagen per week en vind dat meer dan genoeg.
Ik had nog vakantiedagen over zeiden ze dus ik kon 2 dagen werken en 1 vakantiedag opnemen per week.
Blijkt dat ik gewoon 3 dagen plus 1 vak dag dus totaal 4 dagen, dus ik vragen blijt dat ik voor mijn verlof te weinig heb gewerkt en dit met die vak dagen gecompenseerd wordt. Hebben ze me dus blij gemaakt met een dooie mus  altijd wat met die uren bij mij op t werk, maar voor de rest wel weer leuk, weer wat onder de mensen en met andere dingen bezig zijn!

Hai meiden,

Heerlijk om deze positieve verhalen even te horen. A.s. maandag mag ik weer aan het werk. Ik heb er echt veel zin in, maar iedereen zegt: zal je flink tegenvallen meid, rennen, vliegen.... Kun je je kleine mannetje wel bij het kdv achterlaten... etc., etc.
Nou, misschien is het wel vermoeiend en uiteraard sluit je toch een periode van thuis zijn en 100% klaarstaan voor je kleine kindje een beetje af, maar ik heb er echt zin in.

Vooral nu het weer slechter wordt en ik daarom nog maar eens een stofzuiger door het huis haal, heb ik het idee dat ik er echt aan toe ben. Ook lijkt het me heerlijk en gezellig om weer op het werk te zijn. Ben je toch weer op een ander manier "nuttig".

Aan jullie verhalen te lezen heb ik er alle vertrouwen in dat het weer helemaal leuk wordt om te gaan werken!!!!

Groetjes,
Daniëlle

Hoi meiden !

Ik ben  weer aan de slag sinds 2 weken voor 3 dagen in de week en ik heb gemerkt dat ik het nog  steeds er prettig vind om iets anders te doen dan "moederen".

Ik was benieuwd hoe het me 's ochtends af zou gaan met 2 i.p.v. 1 kind, maar dat gaat heel goed.

De opa's en oma's zijn ook weer erg blij dat hun oppasdag weer in ere is hersteld en ook papa geniet van zijn dag met de jongens, dus iedereen is tevreden.

Jolanda

Nog een dame met een blij gevoel. Ik werk al weer 40 uur, maar dat is 4 dagen van 9 uur  op kantoor en nog 1 dag thuis met de kleine. Op die dag lukt het me nu wel om nog 4 uur te werken, maar dat laat ik volledig afhangen van hoeveel mijn kleine wurm wakker is. Als ze meer aandacht nodig heeft ga ik terug naar 36 uur.

Ze gaat binnenkort 4 dagen naar het KDV, maar tot dat dat open is (nieuwbouwwijk...) is ze 2 dagen bij een oppasmoeder en 1 dag bij elk van de oma's. Ze krijgt daar heerlijk veel aandacht en is altijd blij en goedgemutst als ze thuis komt.

Barbara

Hoi!

Ook ik heb enorm veel zin om weer aan het werk te gaan!
Begin morgen met een nieuwe baan, extra spannend dus!
Gemiddeld werk ik 3 dagen, 2 korte avonden beginnen om 5uur tot half 11,  en een hele  
dag en dat is vast een maandag.
Wij hebben dus maar 1 dag per week oppas nodig, want s`avonds is mijn man thuis.
Oma past dan op.
Groetjes en werkse allemaal!

Terug
Bovenaan