werk: geweldig!

Vandaag is het   mijn tweede dag...toch wel even wennen hoor, en omdat er zoveel dingen hier zijn veranderd moet ik echt even inkomen. Ik werkte 4 dagen, maar ben terug gegaan naar 3 en dat is met 3 koters meer dan genoeg.

Mama van Britt Lynn en Ruben

hoi hoi,

Ik ga binnenkort ook weer beginnen......heb er erg veel zin in, inderdaad weer lekker de collega zijn in plaats van alleen maar mama. Ik wer 4 dagen in d eweek, de kids gaan dan dus ook 4 dagen naar het KDV. (geen opa's en oma's in de directe omgeving...) Mijn oudste vindt het helemaal geweldig daar op het KDV, dus daar heb ik alle vertrouwen in dat Marten dat ook leuk gaat vinden.
Ik hoop alleen dat ik het volhou, 4 dagen werken en 2 kids. Ik werk in het onderwijs (mideelbare school) en heb een behoorlijk zware baan met moeilijk klassen/kinderen die erg veel energie kosten....

Groetjes, Misja, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (bijna 7 weken)

Hoi Mama's,

Even mijn complimenten voor jullie!! Poeh...... zelf moet ik er persoonlijk nog niet aandenken om zoveel te werken, misschien  over een poosje  weer voor 1 of 1.5 dag aan de slag! Voorlopig hebben wij besloten dat ik nog even van de kleine ga genieten. En gelukkig kan dat ook qua financien. Heel veel succes met jullie werk en geniet van jullie kleintjes!!

Groetjes essie

Hoi,

Ik vind het ook heerlijk om even meer als mama te zijn.
Ik werk nu 2 dagen van 9 uur ipv 3 dagen van 9 uur.
Ik heb tot juli 2007  1 dag ouderschapsverlof en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om 2 dagen te werken. Die 3e dag komt dadelijk wel weer, ik vind het best wel luxe om 2 dagen te werken, en financieel gaat het hartstikke goed dus  ik klaag niet, de kids gaan 1 dag naar het kinderdagverblijf en de andere dag komt mijn moeder in huis. Dus wat wil ik nog meer....

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan