Werk.. kleine enquete

Hoi meiden,

Ik ben even benieuwd wat voor werk jullie doen; hoe jullie daar zo toe gekomen zijn en hoeveel dagen jullie werken. (en natuurlijk ook of jullie het leuk vinden!)

Ik zal natuurlijk zelf maar even beginnen: ik werk 4 dagen per week als senior secretaresse.
Ik ben heel jong uit huis gegaan (16 jaar) waardoor ik eigenlijk meteen na de havo ben gaan werken, en dit gewoon ben blijven doen. Op die manier ben ik steeds in allerlei administratieve functies gerold, zoals P.A.,HR medewerker, Office Manager etc.,maar heb ik nooit echt een vervolg opleiding gedaan.

Nu loop ik een beetje te worstelen... ik vind het lekker om te werken (zou denk ik niet gelukkig worden van volledig thuis zitten), maar vind 4 dagen eigenlijk te veel. 3 dagen, of 4 dagen van 6 uur zou ik véél fijner vinden, maar dat kan niet in mijn huidige functie (heb ik al gevraagd) Daarbij vind ik mijn werk ook niet zo leuk meer..
Dus... misschien moet ik op zoek naar iets anders..
En als we dan toch de boeg gaan omgooien, misschien dan wel helemáál iets anders! Vroeger wilde ik altijd logopediste worden, maar dat is nu niet haalbaar meer omdat dat alleen een voltijd opleiding is, en ik niet meer 4 jaar voltijd naar school wil/kan. Maar ja, er zijn natuurlijk veel meer leuke dingen in de richting van de zorg.. bijvoorbeeld sociaal pedagogisch werk ofzo..

Kortom: ik ben heel benieuwd hoe andere moeders dat toch allemaal doen.. een leuke baan én parttime werken!

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groetjes, 10e

Hoi 10e,