werk probbleem, wat te doen???

Hoi,

Ik zou ook snel de pil in de hoek gooien. Zwanger proberen te worden en voor de hele leuke baan gaan.
Een werkgever kan er niets aan doen als jij ineens zwanger bent. Net zo min kan hij er wat aan doen als jij bijvoorbeeld door een ongeval tijdelijk minder werkt.
Gewoon doen!

groetjes, Ikky

hoi hoi

tja wel een moeilijke beslissing hoor, toen ik zwanger raakte had ik n vaste baan en daarvan dus ook alle voordelen, zwangerschapsverlof werd doorbetaald en ik kon daarna parttime werken omdat ze dat in principe niet mogen weigeren geloof ik. Mijn schoonzus daarentegen heeft geen vaste baan en is nu zwanger en ze zit wel erg in de stress, krijgt dr verlof niet doorbetaald en zit straks met een kindje zonder baan.Dus voor je eigen gemoedsrust is het wel prettig zekerheid te hebben, ik weet niet of ze je meteen voor vast aannemen of krijg je eerst jaar/halfjaar contracten?? Zodra je eenmaal in vaste dienst bent kunnen ze je niks meer maken natuurlijk, hooguit verbieden ze je parttime te gaan werken maar dan kan je de eerste maanden je ouderschapsverlof opnemen dus heb je dan alle tijd om rustig naar iets anders te kijken. Maar goed ik heb makkelijk praten, ...en toen wij besloten zwanger te worden wilde ik het ook meteen, ben halvewege de strip gestopt en was meteen die maand zwanger dus ja,.... moeilijk moeilijk...

succes met je beslissing!

Hoi,
Ik begin maandag ook met een nieuwe baan. Ik kon ook bij mijn oude werk blijven en ik heb getwijfeld omdat ik probeer zwanger te worden. Maar ja dat probeer ik al 9 maanden...Ze nemen een jonge vrouw aan dus ze kunnen verwachten dat die een keer zwanger  worden toch? Dus ik ga voor mijn nieuwe baan, maar blijf ondertussen gewoon proberen. En anders ontslaan ze me maar weer, heb ik wel weer ervaring en een kindje! Maar ik denk dat als je je werk goed doet en ze tevreden zijn, ze het niet zo erg zullen vinden als je zwanger bent.
Succes ermee!
Groetjes Renee

hoi,

ik zouw voor de baan gaan, en zwanger worden.
je bent nog niet zwanger,
en lukt dat wel op korte termijn dan duurt t nog 9mnd. voordat je kindje er is.

ik ben nu ook een swits aan t maken qua werk.
zat ook erg in dubio maar je weet nooit hoe de toekomst loopt.
dus heb de knoop door gehakt.
je kunt voor zekerheid gaan bij je oude baas,
maar als je daar onprettig werkt neem je dat ook mee naar huis.
en dat is ook negatieve energie wat invloed heeft op alles.

doe waar jij je goed bij voeld.
de keuze zal je zelf moeten nemen.
suxes.

Dag lieve meiden

Wat ben ik blij met dit forum, ik was echt even de weg kwijd en wist het allemaal niet meer. Ik ben zo blij dat jullie allemaal zo duidelijk zijn gewoon voor alle twee gaan, daar dacht ik namelijk ook zelf aan. Wie zien wel weer waar het schip strand bij mij tot nu toe altijd postitief en goed.
Nu maar hopen dat mijn schatje er ook zo over denk al denk ik wel dat ik duidelijk ga zeggen je bekijkt het maar. Ik wacht al een jaar voor ik kon stoppen van jouw.

Maar ik snap het allemaal wel de onzekerheid ect. Wie weet wordt ik niet aangenomen kan ook nog.

Nu eerst op vakantie (lowland en daarna camperen) dus duimen jullie voor mooi weer.

groetjes chandra

Terug
Bovenaan