werk

Ik vroeg me af of jullie buiten het mama zijn en het huishouden (want dat is ook werk vind ik) werken  wat jullie voor werk doen.
En hoeveel uur en of dat straks na het verlof gaat veranderen...

Ik werk 18u per week in de zorg als verpleegkundige in een woongroep met verstandelijk en lichamelijk (met een verstandelijke intelligentie van kinderen tot max. 2 jaar) ouder wordende gehandicapten.

Ik heb een wisselend rooster wat inhoud dat ik soms bv 3 of 4 dagen in 1 week werk maar vervolgens weer een dag of 5 vrij ben.

Ik werk vooral in de avonduren (15-22) en in de weekenden tussen 7-22  
(max. 7 u op 1 dag).
Ook werk ik met de feestdagen en in vakanties.
Straks na het verlof blijf ik 18u werken (5 kids moeten ook eten he )

Mijn schoonzus past hier in huis op dus ik hoef ze nergens naar toe te brengen of te halen, da's wel erg fijn.
Mijn man werkt ook onregelmatig en op afroep dus daar 'heb ik niets aan' er moet altijd iemand extra  in huis zijn als ik ga werken.
Gelukkig staan mijn werktijden wel vast.

20 juli is mijn laatste werkdag....voorlopig. Heb er al best zin in....

Groetjes Manda 29.2

Ik werk in een hele leuke kledingzaak!

30 uur in de week, straks ga ik 20 uur werken.
1,5 dag creche en 1 dag schoonmoeder.

Vind t nu wel wat zwaarder worden allemaal, de hele dag staan is natuurlijk ook niet zo goed voor je lijf nu.. maar kan gelukkig als t rustig is gaan zitten,want anders trekken mijn voeten het echt niet meer.

Ik ga 10 juli met verlof!

hoi,

ik geef 20 uur in de week auto en motorrijles, dat blijf ik na het verlof ook doen, ik werk 3 dagen van 9 tot 3 waaronder ook de zaterdag dus dan is manlief thuis en 2 dgn gaan ze naar het kdv en de oudste blijft die 2 dagen over, ik haal haar dan wel weer zelf van school. en ik werk een avond van meestal 3 uurtjes.

ik heb 16 juli mn laatste werkdag en kan ook bijna niet meer wachten......vind de motor wel zwaar worden dan moet ik ook veel staan en ik heb veel last van mn onderrug, en ik ben de enige bij ons die motor geeft, dus kan niet makkelijk overgenomen worden.

groetjes susanne

Ik ben medisch maatschappelijk werker 24u p.w. ik ben verbonden aan een aantal ziekenhuizen en verpleeg- en verzorgingshuizen in den haag.
Het is de bedoeling dat ik minimaal 24u blijf werken, het liefst een dagje erbij.

Mijn man is consultant en werkt op project basis bij allerlei verzekeringsmaatschappijen   en banken. Nu bij de Nationale Nederlanden. 40 uur per week. Hij wil zijn vaderschapsverlof opnemen en een dagje minder gaan werken.

Mijn moeder past 2 dgn in de week op de kleine meid die we al hebben, en ze gaat 1 dag naar het KDV. Nu er een 2e aankomt, komt ze bij ons thuis oppassen en hoef ik ze niet meer heen en weer te rijden.

groetjes,
Hilal
32w 3d

Ik werk als juf op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen (verstandelijk gehandicpaten) Momenteel werk ik ieder week de do+vr en de wo om de week. Op de do+vr past mijn moeder op en op de wo mijn schoonmoeder. Ideaal vind ik.
Over 3,5 heb ik vakantie en daarna verlof. Na mijn bevallingsverlof neem ik volledig ouderschapsverlof op en kan ik (op 2 weken na) het hele schooljaar thuis blijven. Nu maar hopen dat ukkie 2 weekjes langer blijft zitten ;-)

heb er erg veel zin om een jaartje thuis te zijn. Heb een geweldige baan, maar lekker bij de kleine thuis lijkt me ook super.

groetjes Daan

Een onderwerp waarbij ik eigenlijk alleen zou moeten meelezen, want ik werk niet meer sinds de geboorte van ons eerste kind. Als de kinderen straks naar school gaan, ga ik weer aan de slag als secretaresse of wat er ook maar op mijn pad komt. Misschien toch nog omscholen...

Knap hoor Nanda dat je vier (bijna 5) kinderen weet te combineren met een baan van 18 uur in de zorg. En dan ook nog een man met onregelmatig werk. Dan heb je wel een fijne schoonzus nodig om het gladjes te laten verlopen.

Daan: een heel fijne 'sabbatical' toegewenst! Ik geniet er erg van fulltime van de kinderen te kunnen genieten. Er zijn vrouwen die voor geen goud zouden willen ruilen, maar ik vind het een enorme luxe.

Groetjes Sacha

Ook ik ben een thuisblijf mama. Ik vind het heerlijk, maar zeg ook dat wanneer deze beeb, naar de basisschool gaat, ik wel weer wil gaan werken. Al is het vrijwillig. Maar tot die tijd zorg ik full-time voor 2 kiddies en het huishouden.

Groetjes

Ik werk tot mijn verlof als verzuimcoordinator voor 21 uur per week, daarna houdt mijn contract op en wordt niet verlengt.
Dus na mijn verlof ben ik werkeloos....
Ik wil wel weer gaan werken, want thuisblijf moeder is niet iets dat bij mij past. Daar bedoel ik verder niets mee, maar het is gewoon niets voor mij!

Groetjes Mammaloes

Terug
Bovenaan