Ik vroeg me af of jullie buiten het mama zijn en het huishouden (want dat is ook werk vind ik) werken wat jullie voor werk doen.
En hoeveel uur en of dat straks na het verlof gaat veranderen...
Ik werk 18u per week in de zorg als verpleegkundige in een woongroep met verstandelijk en lichamelijk (met een verstandelijke intelligentie van kinderen tot max. 2 jaar) ouder wordende gehandicapten.
Ik heb een wisselend rooster wat inhoud dat ik soms bv 3 of 4 dagen in 1 week werk maar vervolgens weer een dag of 5 vrij ben.
Ik werk vooral in de avonduren (15-22) en in de weekenden tussen 7-22
(max. 7 u op 1 dag).
Ook werk ik met de feestdagen en in vakanties.
Straks na het verlof blijf ik 18u werken (5 kids moeten ook eten he )
Mijn schoonzus past hier in huis op dus ik hoef ze nergens naar toe te brengen of te halen, da's wel erg fijn.
Mijn man werkt ook onregelmatig en op afroep dus daar 'heb ik niets aan' er moet altijd iemand extra in huis zijn als ik ga werken.
Gelukkig staan mijn werktijden wel vast.
20 juli is mijn laatste werkdag....voorlopig. Heb er al best zin in....
Groetjes Manda 29.2
En hoeveel uur en of dat straks na het verlof gaat veranderen...
Ik werk 18u per week in de zorg als verpleegkundige in een woongroep met verstandelijk en lichamelijk (met een verstandelijke intelligentie van kinderen tot max. 2 jaar) ouder wordende gehandicapten.
Ik heb een wisselend rooster wat inhoud dat ik soms bv 3 of 4 dagen in 1 week werk maar vervolgens weer een dag of 5 vrij ben.
Ik werk vooral in de avonduren (15-22) en in de weekenden tussen 7-22
(max. 7 u op 1 dag).
Ook werk ik met de feestdagen en in vakanties.
Straks na het verlof blijf ik 18u werken (5 kids moeten ook eten he )
Mijn schoonzus past hier in huis op dus ik hoef ze nergens naar toe te brengen of te halen, da's wel erg fijn.
Mijn man werkt ook onregelmatig en op afroep dus daar 'heb ik niets aan' er moet altijd iemand extra in huis zijn als ik ga werken.
Gelukkig staan mijn werktijden wel vast.
20 juli is mijn laatste werkdag....voorlopig. Heb er al best zin in....
Groetjes Manda 29.2