werk

Hoooiiii,

ik werk  28 uur  als maatschappelijkwerker tijdens kantoor uren.
Onze dochter gaat 3 dgn per week naar het kdv.
Om de week is mijn man net als ik 1 dag vrij.

Vanaf deze maand werk ik 24 uur. Het hangt er straks een beetje vanaf voor hoeveel uur er werk voor mij is. Het liefst zou ik wel rond de 30 uur werken. Dan kan manlief ook 1 dag ouderschapsverlof opnemen. Ik kan lekker zelf bepalen waar en wanneer ik werk, dat scheeld echt een boel.

I LOVE my kids, maar mijn baan vind ik ook erg leuk!

Volgende week nog werken en dan is het gedaan gelukkig!!!!

Groetjes!

Hoi hoi,
Ik werk fulltime als jurist en houd me voornamelijk bezig met de AWBZ (algemene wet bijzondere ziektekosten), maar ook een beetje met de Zorgverzekeringswet.
Na mn verlof wil ik twee dagen minder gaan werken en dan gaat de kleine dus drie dagen naar het kinderdagverblijf. Manlief heeft net een nieuwe baan dus die kan helaas niet minder gaan werken.
Groetjes, Dollly

Momenteel werk ik 36 uur als ass. bedrijfsleider in een winkel. Na mijn verlof ga ik 24uur werken.
Onze kleine gaat een halve dag naar schoonouders, 1 dag naar kdv en 1 dag heeft mijn man ouderschapsverlof.
Nu nog 3 weken werken en dan heb ik 2 weken vakantie met aansluitend mijn verlof.

Hoi,

Nog twee weekjes, dan ga ik met verlof. Ik werk drie dagen in de week als all-round medewerker bij een importeur van zaklantaarns.
Helaas wordt mijn contract niet verlengd, dus na het verlof hard op zoek naar wat anders, tenzij mijn collegaatje een beetje opschiet, want die is ook druk aan het klussen nu en wil dan minder gaan werken, 3 ipv 4 dagen, dan zijn er 2 dagen "vrij".
Ben me nu wel een beetje aan het orienteren op de arbeidsmarkt en wil kijken of ik middels een cursus mezelf kan omscholen naar werk waar wel vraag naar is, de zorg bijvoorbeeld...

Liefs
Sas

Terug
Bovenaan