Werk

Hoi meiden,

Sommige meiden weten het al via mijn hyves, nog bedankt voor de lieve berichtjes die jullie hebben achtergelaten!
Maar ik ben mijn baan kwijt!
Ik werk bij de DSBbank en zoals in de media te zien is is het een foute boel en na een dag uitstel gister word vanmiddag om 12.00 bekend gemaakt dat we failliet zijn...
Ik ben deze week elke dag naar het werk gewesst om er samen met mijn collega's de moed in te houden, ik ben samen met ze woensdag naar de rechtbank geweest en daarna naar Pauw en Witteman waar ik ook nog aan het woord ben geweest maar een goede afloop zit er helaas niet meer in.
We blijven nog wel even aan het werk waarschijnlijk om alles voor de klant af te ronden maar dat is ook snel gebeurd dus nu maar zo snel mogelijk op zoek naar een andere baan :(
Ook Roan ging bij dsb naar een eigen kinderopvang en dat vind ik heel erg dat hij zijn vriendjes en vriendinnetjes niet meer ziet want hij als ik hem zei dat we naar dikkie dik gingen noemde hij meteen alle namen van de kindjes op :(
Ik ga ons (Roan en mezelf) maar eens aankleden en dan ga ik met lood in mijn schoenen maar naar mijn werk...

Het is een lang verhaal maar ik had even behoefte om het van me af te schrijven...

mascha

hai hai,
had t idd al gelezen op je hyves en tja t is ook niet niks joh.

En idd dat je je baan kwijt bent, maar daarbij ook dat Roan niet meer naar zn vriendjes en vriendinnetjes kan is wel heel cru hé?

Veel sterkte hoor en tuurlijk kan je hier van je afschrijven!

gr. Saskia.

Jôh wat een vreselijk bericht!
En inderdaad voor Roan ook heel verdrietig!
Hopelijk gaan de rest van de kindjes weer naar hetzelfde kdv als Roan strakjes.... of wordt het kdv wel overgenomen of kan dat niet?
Ik had eerlijk gezegd ergens nog wel hoop dat er misschien toch een partij zou zijn die het aandurfde. Maar helaas dus niet :( Ik wens je veel sterkte voor nu en de komende tijd en ik hoop dat er gauw een nieuwe uitdaging voorbij komt!

Liefs Sas

O Mascha,