werk

Jeetje wat rot zeg! hier zit je als zwangere natuurlijk helemaal niet op te wachten! Dan heb je wel andere dingen aan je hoofd. Lijkt me ook erg lastig om te solliciteren als je zwanger bent. Wel genieten van je echo hoor!
Ik ben zelf wel blij dat ik al zo'n 5 jaar een vast contract heb. Vooral omdat mijn man werkloos is...Ik hoop dat hij wel weer ergens een fulltime baan heeft voordat de baby komt. Financliële zekerheid is toch fijn nu we een kindje verwachten.
Liefs Maartje

Wat vervelend! Ik heb zelf gelukkig een vast contract en mijn (vrouwelijke) manager vindt het hartstikke leuk voor me.

Jouw werkgever vindt zeker dat vrouwen met kinderen thuis achter het aanrecht horen? ;-)
Ik snap niet waar ze zo bang van zijn. Oké, je bent een paar maanden weg ivm je zwangerschapsverlof, maar daarna kom je toch weer terug? En doe je je werk dan ineens slechter omdat je moeder bent geworden ofzo?

Nou ja, ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je en dat je niet teveel zorgen hebt! Dat kun je nu helemaal niet gebruiken....

Terug
Bovenaan