Werk

He meiden,

Ik was eigenlijk wel benieuwsd in welke sector jullie werkzaam zijn.

Ik werk zelf in de zorg, als verpleegkundige in de thuiszorg.
Nu is het werk nog wel te doen, maar merk wel dat ik echt op mijn houding moet gaan letten, vamwege mijn rug.
Ik hoop tot 4 weken voor de tijd door te gaan, maar als het niet anders kan, dan 6 weken ervoor.
Want iedereen zegt wel dat het erg zwaar werk is, maar ik zie het wel... :)

Liefs

Ik werk als eerste medewerker van de schoonmaak van de operatiekamers
Zoals het er nu uitziet zal ik voor het eerst tot 4 weken voor de bevalling blijven werken maar weet het nog niet zeker wat ik doe

Ik werk in de kinderopvang. Makkelijk voor straks dus :) Ik ga na mijn zwangerschapsverlof werken als gastouder. Nu werk ik bij een gezin aan huis. Laatste jaren met zoveel kindjes gewerkt, dat het nu zo leuk is om een eigen kindje te krijgen!
Ik stop 6 weken voor de bevalling.

Hoi,

Ik werk ook in de kinderopvang bij mij aan huis. Dit is ideaal met mijn zoontje te combineren, hij vind het erg leuk met alle kindjes.
Ik ben 4 dagen open maar mijn zoontje is er 2 dagen bij, 1 dag gaat hij naar opa en oma en 1 dag heb ik nog zelf vrij.
Ik stop als alles goed is 4 weken voor de bevalling. Merk nu wel soms dat het tillen van de kinderen soms zwaar word ik heb in totaal 12 kindjes van verschillende leeftijden. Maar vanaf vandaag 3,5 week vakantie!!

Groetjes

Ik werk als jeugdhulpverlener. Ik hoop gewoon met 34 weken te kunnen stoppen met werken, dat vind ik het prettigst. Bij mijn eerste ook gedaan.

mijn zoon gaan drie dagen naar een hele lieve gastmoeder en mijn dochter zal daar ook naartoe gaan.

Ik werk met verstandelijk en lichamelijk beperkte jongeren. Merk dat het wel zwaar is maar kan veel hulp in roepen van collega's.
Wil gewoon door werken tot 4 weken ervoor, maar heb nog 3 weekjes vakantie over dus wil ervoor wel een weekje opnemen en erna 2 ofzo.,.

x

Ik werk in de kinderopvang op de bso.
Ik ga net als bij mijn eerste, 6 weken vantevoren met verlof.
Ik loop nu al met bekkenklachten en veel moe, dus zal wel moeten.
Ik werk 2 dagen in de week (woe en do) en na verlof neem ik nog ouderschapsverlof op voor de donderdag tot mei. Op woensdag kan de kleine naar mn ma met grote zus, maar om nu met 10 weken zo'n kleintje al naar kdv te brengen vind ik erg moeilijk. Dus tot mei werk ik maar 1 dag hihi.

Liefs

Terug
Bovenaan