Werk

ik werk op een kinderdagverblijf. op mijn groep zijn voornamelijk peuters. ik heb al behoorlijk bekkenklachten, en weet niet of ik daardoor wel kan doorwerken. anders ga ik 6 week voor tijd met verlof.

Ik werk als leidinggevende binnen de facilitaire dienstverlening en wil tot vier weken voor de bevalling doorgaan. Ik kan redelijk veel werk zittend doen en hoop dan ook dat dit gaat lukken. Ik werk op dit moment fulltime en wil na mijn verlof 1 dag minder gaan werken d.m.v. ouderschapsverlof en 1 dag thuis gaan werken, zodat ik dan nog drie dagen per week van huis ben.

Ik werk als leidinggevende binnen de facilitiare dienstverlening en kan redelijk veel werk zittend doen. Ik ben wel veel onderweg in de auto, dus hoop niet dat dit teveel problemen gaat geven. Maar ik hoop vier weken voor de bevalling met verlof te gaan. Na mijn verlof wil ik 1 dag per week ouderschapsverlof nemen en 1 dag per week thuis gaan werken, zodat ik nog 3 dagen van huis ben.

He hoi!

Ik ben verkeerskundige bij een gemeente. momenteel werk ik 30 uur verspreid over 5 werkdagen. Ma t/m do tot 14.30 uur en vr tot 11.30.uur. Wel het plan dit zo te houden, maar dat hangt ook van het kindje af. Altijd nog de mogelijkheid ouderschapsverlof op te nemen, zelfs dat van mijn 2e kind niet gebruikt. Ik werk tot 6 weken van te voren, dat is uit ervaring. Langer werken is mij niet eerder gelukt.

Groetjes Annemieke

Ik heb na mijn vorige bevalling mijn baan als leidinggevende kinderopvang opgezegd. Om toch geld binnen te brengen en Amber genoeg sociale vaardigheden bij te brengen, werk ik nu als gastouder. Ik heb het al iets rustiger dan voor mijn zwangerschap en in oktober wil ik maar 2 kindjes voor 2 dagen. Dat is waarschijnlijk voor mijn bekken het best haalbare. 6 weken van tevoren ga ik echt met verlof.

Terug
Bovenaan