Werk....

Precies MamaW. Ik was het zo zat om alleen maar te kunnen vertellen: ja Andries heeft vandaag 2 x gepoept, en 1 x liet hij 20 cc staan. En het slapen ging vanochtend niet goed, maar vanmiddag juist wel weer.
Ik wilde even weer wat anders dan dat.
Maar herken de verhalen hierboven wel van andere collega's. Drama's de eerste paar weken, ik snap het ook best wel.
Maar ben een iets TE nuchtere Fries denk.

Ik vind het juist heerlijk thuis en volgende maand moet ik weer aan het werk. Dan is Joost 6 1/2 maand. Ik kijk er persoonlijk nog totaal niet naar uit. Het liefste zou ik het eerste jaar thuis blijven, maar ja, financieel gaat dat gewoon niet lukken. Dus ik snap die gevoelens helemaal, want zelf heb ik het ook. Daarbij vind ik kolven op mijn werk ook lastig. Het is mijn recht en alles, en dat weet ik ook, en dat weet mijn werk ook, maar ik vind het zelf moeilijk om mijn werk te onderbreken (en soms dus een ander ermee op te zadelen) om zelf te kunnen kolven. Aan de andere kant, de meeste van mijn collega's zijn flinke rokers, en die lieten mij vaak ook alleen al het werk doen terwijl ze uitgebreid gingen roken. Bovendien geen haar op mijn hoofd dat Joost op dit moment KV gaat krijgen (hij is allergisch)

Liefkleintje: Wat erg dat het met je duopartner (of hoe je het ook noemt) niet klikt. Je moet toch een hoop met elkaar bespreken en alles.

hier ook een lastige kolver werk ik in de kraam dus bij mensen thuis en dan is het echt lastig tijd te maken om te kolven en laats staan tijdens bevallingen en opstartjes... moet echt mn draai erin gaan vinden denk..

en ik blijf in de voedingen/krampjes en slaapjes met de kraam hahaha

@marinally:
Dat herken ik ook heel goed! Ik vond het echt niet leuk dat mijn wereld vooral bestond uit flesjes en speentjes. Bleegh. Nu kan ik gewoon ff bijkomen op mijn werk ;)

Ik ben 5 juni weer begonnen met werken..de eerste weken erg wennen, maar gelukkig is fleur of bij mijn man of bij mijn zus en dat geeft wel hoop rust...
Maar de eerste dagen was fleur ook echt niet gezellig thuis, dronk niet..enz...wachte gewoon tot ik weer kwam...
Inmiddels gaat het hartstikke goed en heb ik ook echt weer plezier om te gaan werken..!! Ff weer wat anders....
Ik kolf ook op het werk, koste in het begin wel wat tijd en moeite vond het idd ook lastig de tijd er voor te vinden enz..maar nu heb ik helemaal mijn draai gevonden..moet zeggen dat mijn collega's me ook echt wel steunen!! Dus das super! Inmiddels hoef ik niet meer te kolven op het werk omdat fleur op 3 voedingen zit dus dat is heel fijn..geeft nog weer meer rust!!

liefs liesbeth...mama van Fleur

Terug
Bovenaan