werk

hier werkte ik al 24 uur en voordat sharon er was werkte ik 30 uur... nu zwanger van 2e ben blijf ik wel gewoon 24 uur werken... vind het wel lekker zo!
Ik werk als verzorgende en activiteitenbegeleidster in psychiatrische instelling.

Ik werkte 40 uur per week als locatiemanager. Maar zit nu al een tijdje in de zw. Dit zal ook heel mijn zwangerschap blijven. Na mijn bevalling wil ik 24 tot 32 uur gaan werken.

Ik werk nu 20 uur in mijn eigen bedrijf. Schoonheidssalon naast ons huis. Dat wil ik blijven doen en een meisje komt vanaf februari een middag en een avond voor mij werken. En zij vervangt mij tijdens mijn verlof. Kan ik zelf kijken wanneer ik werrcwil beginnen, maar wil me Zoiezo een half jaar laten vervangen. Heerlijk!!!

Ik werk 20 uur in een boekenwinkel, de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen.
Hoop dat ik na de geboorte van mijn tweede het eerste jaar 10 uur per week kan gaan werken door ouderschapsverlof op te nemen. Ivm kolven op het werk, omdat ik een 1-pitsfunctie heb vind ik het handig om de dagen dat ik wel dubbel sta te blijven werken en die ik dus alleen sta niet.
Anders moet er iemand naar de winkel komen zodat ik kan gaan kolvel of kan gaan voeden, lijkt me vreselijk!!

Ik werk 20 uur in een boekenwinkel, de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen.
Hoop dat ik na de geboorte van mijn tweede het eerste jaar 10 uur per week kan gaan werken door ouderschapsverlof op te nemen. Ivm kolven op het werk, omdat ik een 1-pitsfunctie heb vind ik het handig om de dagen dat ik wel dubbel sta te blijven werken en die ik dus alleen sta niet.
Anders moet er iemand naar de winkel komen zodat ik kan gaan kolvel of kan gaan voeden, lijkt me vreselijk!!

Hoi,

ik werk als leerkracht binnen het speciaal onderwijs. Zeer moeilijk lerende kinderen van 8 tot 12 jaar. Heb na Wout geen ouderschapsverlof opgenomen omdat ik wel eens een heel jaar een groep wilde draaien. Weer niet dus... (3e jaar op rij)
Ik werk de ene week ma-di en de andere week de ma-di-woe. Daarbij helaas nog zeer regelmatig studiedagen...

groetjes Natasja

Ik werk 32 uur bij een gemeente. Veel vrijheid en goede mogelijkheden om thuis te werken. Na het verlof wil ik beginnen met 2 dagen ouderschapsverlof en dan langzaam op te bouwen. Ik hoop dan weer 32 uur te werken als de kleine 1 jaar is. Mijn man werkt ook 4 dagen dus we gaan proberen het zo goed mogelijk te verdelen.

Ik werk 36 uur per week (verdeeld over 5 dagen) bij een woningstichting. 36 uur is mijn sector fulltime. Na het verlof neem ik 4 uur per week ouderschapsverlof (verdeeld over 4 dagen), in eerste instatie voor 1 jaar. Ik heb een leidinggevende functie dus ik moet even kijken of dit zo lukt.
Mijn man werkt 40 uur en als ik weer ga werken neemt hij 1 dag per weerk ouderschapsverlof.

Terug
Bovenaan