Werk

FFoontje, visolie gebruik ik altijd al, dus dat is bij mij de oplossing niet. Had echt gehoopt dat de moeheid minder werd na 13 weken, maar dat is dus niet zo bij mij...

Na ja, gister ook om 9 uur naar bed gegaan en geslapen tot vanmorgen 7 uur. Merk gewoon na de woensdag dat t echt stukken minder gaat, ben dan al echt op...

Maar ja, hopelijk gaat t over een paar weken alsnog beter en anders heb ik pech.

En die harde buiken, tsja vk zegt dat de kleine gewoon enorm veel energie van mij pakt, ondanks een kantoorbaan en dan kun je dus al vroeg harde buiken krijgen. Daarnaast ligt ons beebje al erg hoog, dus misschien dat ik hierdoor eerder last heb dan een ander? Geen idee...

Maar goed, misschien vrijdag maar hele dag vrij nemen, even bijtanken voor volgende week..haha

Ik werk 25-30 uur p.w. verspreid over 3 dagen. Voordat ik een kindje had werkte in ook dezelfde aantal uren maar wel verspreid over 5 dagen. Maar zodra je kinderen hebt raad ik echt iedereen aan om minder dagen te werken, zo lekker!!!
Ik werk als thuisbegeleider bij de thuiszorg, dit houdt in dat ik bij mensen met een psychische grondslag thuis kom met om structuur te bieden in huishouden, administratie en opvoeding of een combi van dit alles. ik zit dus ook veel in de auto en bij mensen thuis.
Doordat ik in overleg met de clienten zelf mijn tijd plan is dit wel prima te doen.

ik werk 3 dagen in een fabriek als operator (machinebedienen). dit is zwaar intensief werk. ben de hele dag door bezig met tillen. merk zeker ook in mijn rug en buik dat ik het rustiger aan moet doen. trek het niet meer om de hele dag door te tillen. ben wel heel blij dat ik 'maar'' parttime werk!!! Ben ook echt helemaal gesloopt na een 'werkweek'.
gelukkig is mijn man deels mijn baas en kan ik aangeven als het niet meer gaat. daar ben ik heel erg blij mee!!!!

Terug
Bovenaan