werk

Volgens mij ben ik een van de eersten maar ik ben weer aan het werk!! Afgelopen maandag weer begonnen. Bevalt wel weer prima, alleen het vroege opstaan is even wennen hihi. Maar met dit weer ook geen straf, kun je mooi wat doen voor de echte warmte komt. Ben wel blij dat ik thuis werk zeg! Lekker veel buiten met de kids en tussendoor even zonnen..zalig!! Ook mn oudste word eindelijk weer vermaakt dus heb ik weer meer ademruimte haha.

Wie is nog meer weer gaan werken?
Liefs ciomama

Ik zou officieel 11 juni weer moeten beginnen, maar heb m'n verlof verlengt tot 1 augustus. Ben blij dat de zon eindelijk is gaan schijnen.

Ik mag dus nog even "luieren"

Raar maar waar, ik ben aan het aftellen naar 13 juni. Dat ik dan mn kleine meid moet missen en met mooi weer binnen zit is even minder natuurlijk. Maar ik ben er wel klaar mee, ik wil een werkende moeder routine gaan opbouwen en weer wat sociale skills uitvoeren. Het alleen thuis zitten... Ben er klaar mee

Wat lekker dat je thuis kunt werken! Lijkt me echt heerlijk. Ik heb alle luxe van de wereld aangezien ik eerst moet gaan solliciteren voor dat ik weer ga werken, oftewel ik heb nog geen werk. Maar zit er ook heel hard aan te denken om het eerste jaar vrij te nemen. Merk dat ik steeds meer moeite krijg met het kinderopvang idee omdat ik dan zoveel van hem mis. Als ik zie wat voor stappen hij al heeft gedaan in de afgelopen twee maanden is dat onvoorstelbaar. Maar het moet natuurlijk financieel allemaal maar lukken...auto verkopen en heel krap zitten...Maar dat zou ik er wel voor over hebben denk ik.

@ ciomama mag ik vragen wat voor werk je doet?
Liefs

Ik zit voorlopig nog in de ziektewet. Krijg mijn hoofd nog niet helemaal op een rij en heb nog flink last van baarmoeder en bekkeninstabiliteit. Heb vandaag overlegd met het uwv en ook zij vinden het verstandig als ik nog rustig aan blijf doen. Eerst zelf helemaal opknappen en volledig van Emi genieten voordat ik uberhaubt aan werk mag gaan denken volgens hen. Had niet verwacht dat er zoveel begrip voor zou zijn.

Wat fijn dat je thuis kan werken ! Ideaal !

Ik vind het knap van de moeders die al weer gaan werken. respect voor !

Ik kan door mijn gezondheid niet werken.. vorig jaar heb ik ontslag genomen omdat ik altijd maar zo moe ben en hoofdpijn/buikpijn en van die rotklachten waar je niets mee kan.
Nu nog kan ik elke dag amper iets doen.. moet echt plannen.. 1 uitje en het is voor de rest van de dag klaar.. dan probeer ik meestal even op beed te liggen. Heel jammer maar niets aan te doen. Ik kan er nu redelijk mee omgaan en heb het geaccepteerd. Ik had liever de goede gezondheid zodat ik weer konw erken, maar helaas..

Aan de andere kant ben ik er enorm dankbaar voor dat ik lekker bij Jari kan zijn iedere dag !! Dat vind ik zo geweldig !! Heerlijk lekker op ons gemakje allemaal ! Ik vind het fijn dat ik alles van hem kan meemaken.. ikz ou er echt niet aan moeten denken om hem af te staan aan een kdv.. ik zou het niet kunnen !!! Dus ik ben blij dat dat niet hoeft..

Wie weet ga ik in de toekomst wel weer werken.. we willen ooit toch nog eens groter wonen dus dan zal ik wel moeten ;) maar het eerste jaar blifj ik zeker genieten thuis met mijn ventje !!! Ik ben blij dat het kan !

Mijn verlof loopt officieel nog tot zondag. Ik ga als gastouder werken en ben druk bezig om alles rond te krijgen. Waarschijnlijk ben ik dus nog wel een paar weken vrij. Maar ik vind het heerlijk! Ik ben ook blij dat ik niet weer ergens naar toe hoef om te gaan werken en dat ik lekker thuis kan blijven met Aniek. Ik wil graag zelf voor haar zorgen en haar niet elke keer wegbrengen zodat ik geld kan verdienen om haar weg te brengen.

Mijn verlof eindigt ook zondag, maar heb nog 3 weken vakantie samen met mijn vriend. Ik ga 3,5 dagen werken verspreidt over 4 dagen. Mijn vriend gaat er 4 werken. Maar ik zit er stiekem aan te denken om er 3 te gaan werken. Dan werk ik elke dag wel wat langer, maar ben ik een hele dag extra vrij. De kinderopvang kost ons nl meer dan nog eén halve dag vrij nemen. Aan de andere kant vind ik 4 dagen bij mijn week betrokken zijn ook wel fijn, maar ja, extra dag met mijn mannetje ook natuurlijk! Nog in dubio.

Terug
Bovenaan