werk

Ik werk thuis als gastouder. Ik doe dit nu 2,5 jaar en het bevalt prima!!

@immke leuk dat je ook als gastouder gaat werken! Heb je al kids? Ik heb er nu 4 verspreid over 4 dagen. Op dinsdag heb ik in totaal 5 meiden onder de 4 jaar. Pittig maar gezellig haha!

Liefs ciomama

@ciomama,

Ik heb op dit moment nog geen opvangkinderen. Het hele traject duurde mij iets langer als ik dacht. Ik heb nu alles rond en wacht tot ik geregistreerd ben, pas dan mag ik echt aan het werk en dat kan nog een paar weken duren.
Ik heb zelf een advertentie op marktplaats staan en een gastouderbureau zoekt ook voor mij. Daarnaast heb ik me ook ingeschreven bij buurtouders. Dus ik denk dat de kinderen straks wel komen.

Ik denk er zelf ook over om ongeveer 4 dagen te gaan werken en dan is 5 op 1 dag inderdaad wel veel, maar heel gezellig. En met dit mooie weer kan je heel goed naar buiten.

Ik moet nog wel een paar dingen regelen voordat ik echt aan de slag kan. Mijn schoonvader is nog traphekjes aan het maken en ik moet ook nog speelgoed en campingbedjes halen. Maar ik wacht nog even tot ik geregistreerd ben dan kan ik deze dingen straks van de belasting aftrekken.

hoi hoi

mijn verlof is afgelopen donderdag met hemelvaart geeindigd

nu heeft mijn baas mij 4 weken thuisgezet met vakantie.
ook al wil ik na een jaar ziektewet echt weer aan de slag, ook deze 4 weken ben ik wel heel blij mee. omdat het juist nu eindelijk beter gaat met mij.
ik begin minder te vergeten en kan sinds kort de dagen met mijn 2 meiden pas volhouden dus het genieten was nog maar net begonnen en toen kwam werk er alweer aan.

en ik heb wel een vast contract maar op moment nog ff geen werklocatie, vind ik prima. (contract bij de stichting en er zijn over de 100 werklocaties in overijssel en drenthe)
als er geen vaste werklocatie is ga ik als invaller op alle locaties werken en heb ik heel veel roostervrijheid.

het was of met 50% starten of nog ff thuis blijven, dan ben ik wel blij met thuisblijven.
ondanks het binnezitten met deze hitte geniet k zo en ik heb alle tijd nu om mijn oudste zindelijk te maken! want daar is ze mee begonnen en dat is ook wel luxe hoor, dat je dat zelf kan doen.

en ik merk nu ook dat die laatste puntjes op de i beter worden. 6 mei zat ik nog bij een hightea en was ik na 1,5 uur zo ontzettend moe! al die drukte van meerdere mensen om je heen en dat eind autorijden. nu rij ik makkelijk naar enschede en haaksbergen en afgelopen zaterdag de verjaardag van manlief met 13 man gehad en ging super! alles volgehouden.

@lieloe zijn je klachten niet hormonaal?

vandaag spiraaltje gezet en gelijks nacontrole erbij gekregen! alles zag er goed uit en op zijn plek, toch ff fijn om te weten

gr sabine

Terug
Bovenaan