werkeloos

balen meid.. kweet hoe t is.. khad met vorige zwangerschap t probleem dat ik met 15wkn in z huis terecht kwam en ik dus in ziektewet kwam.. mn contract liep dan nog wel net tot na mn verlof.. maar hoefde heel mn zwangerschap en na mn verlof ook niet meer terug te komen. kheb me ook al die tijd v zwangerschap druk zitten maken.. khad een goeie baan in de kinderopvang iets wat ik echt leuk vond... nu werk ik momenteel 2 ochtendjes schoonmaken bij oude mensen.. dus neit wat ik wil maar ben nu weer (morgen) 17wkn zwanger.. en blijf t nu voorlopig maar dan maar na mn verlof ga ik miss ook weer verder kijken.. aan ene kant vind ik dit werk ideaal vanwege t veel thuis zijn bij de kleine maar aan andere kant k zou ook graag weer iets willen doen wat ik voor mezelf leuk vind.. nu ga ik echt niet altijd met zin naar werk... maar jaah .. t is niet anders..
suc6 meid en hopelijk red je t ook financieel... daar heb ikv zelf wel ff moeite mee nu.. ben van 20uur in week naar 5.5uur in week gegaan dus jaah.. t is krap
 
Meid, ik weet het ik weet het...

Toen ik 14 week zwanger was werd mijn contract niet verlgend. en dus zit ik al vanaf 1 oktober thuis. zonder baan.... De kans dat je nu nog werk vind is klein... maar je moet de hoop niet opgeven. misschien anders via het uitzendbureau tijdelijk werk doen.?? zo verdien je toch nog even extra geld.

Probeer iig te genieten van alle vrije tijd die je nu hebt. Ik geniet nog steeds van elke vrije dag. plan veel leuke dingen... en verder druk met poetsen en opruimen..... GENIET GENIET GENIET

Het komt allemaal wel weer goed. als je straks bevallen bent, en je verlof hebt gehad gewoon weer volop gaan solliciteren. je hebt zo weer een baan...

Anders deze weken nog ff gebruiken dat laatste examen te halen? dan ben je klaar! en heb je je 2e diploma...

Liefs
 
echt balen zeg maar zou idd toch nog proberen dat laaste examen te halen anders stel je het maar uit en als de kleine er eenmaal is komt er vaak niets van. met zon 2e diploma verruim je je kansen wel.
probeer toch te genieten en je weet nooit wat de dag van morgen brengt.
liefs
 
Bedankt voor jullie reacties...super lief.

Ik probeer het positief te zien. Ik had het altijd maar druk druk druk.......heb ik nu eindelijk tijd.
Ik ben nog steeds bezig met de verbouwing van de slaapkamers voor mijn zoontje en de baby. Dus nu kan ik me daar op storte.
Ik kan idd mijn laatste toets afmaken en dat diploma binnen halen.
Ik heb nog een waslijst aan vrienden die ik belooft heb op visite te komen.
En ik kan natuurlijk meer tijd doorbrengen met mijn zoontje en hem nog even lekker verwennen nu hij nog enigskind is, hi hi hi.

Financieel wordt het iets lastiger.
Iedereen weet hoeveel geld een baby kost. Maar we redden ons wel.
Heb ook nog een nagelstudio aan huis, dus gewoon even extra klanten zoeken en dan wat bijverdienen.
Al ben ik stiekem aan het kijken hoe ik me misschien ziek kan melden. Een zwangerschapskwaaltje waarvan ik net als of kan doen. gemeen misschien maar je moet toch wat.

Ga eerst eens even kijken waar ik mijn uitkering kan aanvragen.

groetjes jeanine
 
Ja dikke teringlijers zijn het. hebben ze geen reden verzinnen ze wel wat en jij zit lekker met je handen in het haar hoe je 't hebben moet pffff drama man.. En een kut streek van je bazin.. Vooral omdat de rest van het personeel blijkbaar al wel op de hoogte was.

Ik zit een beetje in het zelfde schuitje, had een leuke baan bij mijn werken/leer traject en het altijd super naar m'n zin op die locatie en kon het super vinden met her personeel. Dacht dat ik met 2 behaalde diploma's toch wel een mooi baantje zou kunnen krijgen. Nou zo aardig als ik ze vond........... zodra ik klaar was met school en ik meer geld zou gaan kosten kreeg ik dus geen nieuw contract ( i.v.m. alle bezuinigingen jaja.. maar er was wel een dik personeeltekort), ben nu inmiddels al een dikke maand aan het zoeken naar werk.

Hoop dat je snel wat vindt wijfie of in ieder geval financieel iets kunt regelen voor jezelf. Niks is beroerder dan zonder geld zitten

heel veel liefs en succes
 
Terug
Bovenaan