balen meid.. kweet hoe t is.. khad met vorige zwangerschap t probleem dat ik met 15wkn in z huis terecht kwam en ik dus in ziektewet kwam.. mn contract liep dan nog wel net tot na mn verlof.. maar hoefde heel mn zwangerschap en na mn verlof ook niet meer terug te komen. kheb me ook al die tijd v zwangerschap druk zitten maken.. khad een goeie baan in de kinderopvang iets wat ik echt leuk vond... nu werk ik momenteel 2 ochtendjes schoonmaken bij oude mensen.. dus neit wat ik wil maar ben nu weer (morgen) 17wkn zwanger.. en blijf t nu voorlopig maar dan maar na mn verlof ga ik miss ook weer verder kijken.. aan ene kant vind ik dit werk ideaal vanwege t veel thuis zijn bij de kleine maar aan andere kant k zou ook graag weer iets willen doen wat ik voor mezelf leuk vind.. nu ga ik echt niet altijd met zin naar werk... maar jaah .. t is niet anders..
suc6 meid en hopelijk red je t ook financieel... daar heb ikv zelf wel ff moeite mee nu.. ben van 20uur in week naar 5.5uur in week gegaan dus jaah.. t is krap
suc6 meid en hopelijk red je t ook financieel... daar heb ikv zelf wel ff moeite mee nu.. ben van 20uur in week naar 5.5uur in week gegaan dus jaah.. t is krap