Werken aan een eerste kindje

Ik heb alsmaar het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar dat is pas volgende week. Volgens mij houdt ons lichaam ons erg voor de gek. Ik ben wel al een half jaar hiervoor gestopt met de pil, dus misschien is de kans wel groter. Ach nog een weekje dan weten we hoe de eerste ronde is verlopen.

Wat is trouwens NOD?

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2008 23:38:25'));

Hi Dine, nog ff een reactie voordat ik mijn bedje in duik. Kon het niet laten, hihih.
Ik slik al foliumzuur. De dag nadat we besloten hebben te gaan voor ons eerste kindje meteen gehaald. Is wel verstandig om in te nemen, lees het heel veel. Word ook aangeraden 4 weken van te voren mee te beginnen. Maar zo nauw komt dat nou ook weer niet volgens mij.

Ik weet al niet echt meer wat ik wou typen, ff denken hoor. Tis al laat! Oh jaa nee ik heb niet de neiging om te testen. Wel vind ik dat de laatste tijd mijn buikje is gegroeid. Dit terwijl ik sinds eind 2007 ongeveer 3x per week zwem, dat vind ik wel steeds vreemder.Net had ik heel erg buikkrampen. Vanmorgen  at ik iets en toen was ik inees misselijk, maar  's middags was dat wel weer over. Toen heb ik 6 plakken brood gegeten, pfff! Gek is het allemaal hoor. Kweet niet wat ik moet denken of voelen. Soms zwijmel je weg en dan denk  ik weer van nee dat kan nog niet zo snel ik hou me voor de gek of de lichaam houd mij voor de gek.  

Maar goed we gaan er maar  eens weer een nachtje over slapen. Weltrusten!

Liefs Nathalie  

Goedemorguh, hoe gaat ie vandaag met jullie? NOD = Niet ongesteldheid Dag! Heb ik ook niet verzonnen, lees je hier veel dus ik moest er eerst ook ff achter komen. Alles is voor mij ook nieuw en spannend. Begin april moet ik ongi worden, hopelijk niet natuurlijk. Je leest wel meer dat het in 1x raak is, maar ook mensen die tig pogingen ondernemen. Afwachten en hopen, das het enige wat we kunnen doen denk ik.

Gr. Nathalie

Inderdaad afwachten. Ik ben soms om de vier en soms om de vijf weken ongesteld. Als het vier zou zijn, dan zou ik het morgen moeten worden. Als het vijf is dus pas volgende week. Even een weekje afwachten maar weer.
Alles goed met jou?

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2008 10:54:10'));

Goedemorguh, hoe gaat ie vandaag met jullie? NOD = Niet ongesteldheid Dag! Heb ik ook niet verzonnen, lees je hier veel dus ik moest er eerst ook ff achter komen. Alles is voor mij ook nieuw en spannend. Begin april moet ik ongi worden, hopelijk niet natuurlijk. Je leest wel meer dat het in 1x raak is, maar ook mensen die tig pogingen ondernemen. Afwachten en hopen, das het enige wat we kunnen doen denk ik.

Gr. Nathalie

Hi Dine, ben nog ff met mijn schoonmams tv aan het kijken en ga zo ook mijn bedje opzoeken. Eigenlijk alweer te laat, maar slaap steeds slecht. Kan wel in bed gaan liggen woelen, maar we hebben hier enorm kraak bed dan maak ik mijn vriend wakker en dat wil ik niet, vandaar dat ik nog ff beneden zit en het niet kon laten hier nog ff te kijken voor het slapen gaan. Hier gaat het wel redelijk op het moment. Ben benieuwd wanneer je ongi word. Ik moet begin april ongi worden, hopelijk natuurlijk niet, maar dat zou betekenden dat het in 1x raak is en daar geloof ik niet zo in. Kan natuurlijk wel, maar probeer het voor mezelf een beetje luchtig te zien. Je hoeft trouwens niet te qouten hoor. Je kunt gewoon je stukje tekst typen. Wens je fijne nacht en morgen hele fijne 2e paasdag, tot snel!

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan