Werken en moeder zijn

Teon Dean 5 mnd was heb ik mijn baan in de kinderopvang opgegeven; ik kon het gewoon niet combineren (invalkracht). Dean gaat 2 ochtenden in de week naar het kdv (waar ik gewerkt heb) en ik werk die ochtenden op de psz.Familie oppas is geen optie dus voorlasnog is het kdv een goede oplossing en Dean vindt het heel leuk.

Groetjes,
Nelly.

toevallig dat er vandaag weer eens een werkende moeders topic is...   zit thuis te werken want de creche belde dat Stijn ziek is... en dan ben ik wel heel blij dat ik eigen baas ben... binnen 3 tellen was ik weg, hihi.

Liefs allemaal!

Ik werk 16-20 uur in de week.
waarvan 2 dagen middag en soms gedeelte avond dienst en vrijdags overdag!
Ik vind dit meer dan genoeg!

Het liefst zou ik een baan hier in het dorp willen hebben en dan bv 4 ochtenden of middagen, dat je uitkomt op 16 uur.

Net als sommige andere beroepen (verpleegsters bv) werk ik  regelmatig avond diensten (niet zo laat, meestal tot 21.00 uur) maar je bent dan wel die ochtend al om 07.00 op. En de volgend ochtend ook weer! Dat vind ik wel best zwaar soms.

Ben altijd blij als het weekend is!

ow, en Merel gaat dan die 4 dagdelen (2 dagen totaal) naar het kdv!
waar ze het helemaal te gek vind trouwens

Hoi,

Ik werk 3 dagen ma, wo en vrij. Maandag is Tiara met papa lekker thuis en op woe en vrijdag gaat ze naar het kdv. Ze heeft het reuze naar haar zin daar. Ik zou wel willen stoppen hoor met werken maar ja dat gaat financieel nou eenmaal niet.
Dus dit gaat echt goed zo.

Groetjes Nancy

Ha meiden.

Ik werk  3 dagen: ma, di, don.
Ik zat net hier (jawel illegaal op het forum tijdens werk hihi) te vertellen dat ik het een goede combi vind. Deze week is het ook weer ideaal, want donderdag is het hemelvaart en dus hoef ik alleen vandaag en morgen te werken.
Ik werkte voor de geboorte van Ilse 5 dagen en leefde echt van weekend naar weekend. Nu beheerst het werken niet meer zo mijn hele leven en ik heb nu echt beseft dat er andere dingen in het leven belagrijker zijn dan werken (bah wat een cliché, maar het is wel zo).

Ilse gaat 3 dagen naar een gastouder en daar heeft ze het prima naar haar zin. Ze eet en slaapt er goed en de gastouder is echt een schat. Tja ik heb het er wel mee getroffen hoor!
Dat hubbie minder ging werken was geen optie omdat hij dan evenveel werk in minder dagen moest doen en dan zou hij (nog) later thuis zijn. Hij is nu al pas om 18.45 uur thuis (als hij dan al niet in het buitenland zit)
Even vloeken: morgen op mijn verjaardag zit ie in Parijs (vertrek om 5 uur en terug om 22 uur )

Verder hebben we de goede combi dus gevonden.

Jezus wat een verhaal is het weer geworden.......

Liefs Jeske

Ik werk ook niet en dat bevalt me eigenlijk prima, heb het toch druk zat met 2 kids, financieel gaat het ook wel, mijn man heeft een eigen bedrijf in interieurbouw en is veel weg en misschien ga ik wel wat administratie doen voor hem (wel betaald) maar dan hoef ik niet de deur uit en kan eventueel gewoon 's avonds werken.....  

Ik werk anderhalve dag, op woensdag van 12 tot 16 en vrijdag van 10 tot 16.
Op een steenworp afstand van huis.
Ik hoef niet te werken perse, maar vind het wel lekker Even eruit, even jezelf zijn en niet mama (hoewel ik dat heerlijk vind)
Gewoon even andere mensen om je heen.

Pauline

Terug
Bovenaan