werken en moeder zijn

Hier gaat het ook niet zo makkelijk. Ik geniet van mijn twee kinderen, maar kom niet zo goed in mijn werk. (pychiatrie)
Heb me vandaag ziekgemeld en heb op maandag een gesprek met mijn leidinggevende.
Ik leg mezelf w.s. veel druk op en in mijn prive sit. heb ik ook de nodige onrust ivm zieke vader. Dit is mij toch niet in de koude kleren gaan zitten.
Komende dagen maar eens e.a op een rijtje zetten. Het is niet zo dat ik werken erg vind, maar toch kom ik er niet goed in.
Is jullie hormoonhuishouding al weer wat op orde. van de mijne heb ik af en toe nog behoorlijk last.

gr.

@ janne: bedankt. Zou leuk zijn als je iets bij mij besteld :D

@ Deetje: vervelend zeg. Ik hoop dat het niet heel ernstig is met je vader.
Succes met het gesprek maandag en ik hoop dat je je binnenkort een stuk beter voelt!

Hey Deetje,
Vervelend dat het niet lekker loopt! Maar ik kan me goed voorstellen dat als je vader ziekt is, dat het behoorlijk zwaar is allemaal.
Mijn hormoonhuishouden is gelukkig weer aardig op orde. Ik heb soms nog wel eens een uitschieter(sneller in tranen dan normaal), maar over het algemeen gaat het behoorlijk goed.
Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander, geef het de tijd, hoe moeilijk het ook is! Heel goed dat je het aan gegeven hebt op je werk en dat je in gesprek gaat met je leidinggevende. Ik hoop dat het een goed gesprek word, waar je weer mee verder kunt.
Sterkte met je vader en ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen. En als het zo blijft kun je altijd nog met je huisarts gaan praten. Er zijn zoveel vrouwen die helaas een (lichte) postnatale depressie krijgen en daar veel te lang mee doorlopen. Als je hulpt nodig hebt, moet je er om vragen hoor! Want je rot voelen is niet fijn voor jou en ook niet voor je gezin. En gooi ook af en toe is er wat uit op het forum, daar zijn we voor!
Heel veel sterkte en succes komende tijd!

Liefs,
Mar

He JanneB,

Ik heb vorige week een petje (heel simpel Wit) bij de babydump gekocht voor ik geloof 7 euro. Lekker simpel maar ik ga er een stoer embleem opmaken denk ik!

Terug
Bovenaan