werken in coffeeshop

hallo ik ben nu bijna 30 weken zwanger en ik werk in een coffee shop. ik heb er nooit bij stil gestaan tot iemand aan me vroeg is dat wel goed? heel de dag in die lucht zitten en zo zou dat echt kwaad kunnen ? ik vraag het me echt af kan iemand me helpen met antwoord???
 
Tja, meeroken is slecht natuurlijk.
Nou heb ik ergens gelezen (nieuw onderzoek) dat als je borst voeding gaat geven dat een deel van de schadelijke effecten kan oplossen. Maar ik weet niet meer waar ik het heb gezien, dus de bron is niet echt betrouwbaar.
Persoonlijk zou ik zeggen: in coffeshopdampen staan kan kwaad, vraag het je verloskundige, die weet het wel


Venkje
 
Hoi, ik snap dat je je nu zorgen maakt maar ik vind het ook een beetje stom van je, natuurlijk is hte slecht , maar ik zou inderdaad even overleggen met je verloskundige, sterkete
 
nou naiif ben ik nie en natuurlijk weet ik dat meeroken slecht is maar het ging mij er meer om dat ik dadelijk gfeen verslaafde baby of zo heb dus voor degen aub als je geen normaaal comentaar kan geven houd an je mond dicht want dit slaat nergens op
 
Heeft jou verloskundige nooit gevraagd wat voor werk je doet. Dat is het eerste wat ze mij vroeg bij het intake gesprek.

Volgens mij is het niet echt goed voor je beeb. Het meeroken is al niet eens goed voor jezelf.
 
Terug
Bovenaan